Vänstern - ta tag i ert slödder!

Inlägg #1: Postat: 2002-05-14 15:16:00
JoeHill
?????? Vadå? Fanns/finns det inte bilar i kommunistiska länder? Vakna upp från din dröm och hjälp forskarna att komma på bättre/miljövänligare transportalternativ än dagens fordon. Eller du kanske föredrar att kasta sten. Du om någon är ett offer för USAs god/bad propaganda.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-14 16:37:00
bunny
Ä lägg av. Jag lade in det för att påminna om det IDIOTISKA i vad RTS vill. Ibland blir övertolkningen här väldigt överdriven. Speciellt av JoeHill typer som är anonyma
Inlägg #3: Postat: 2002-05-14 19:03:00
JoeHill
Idiotiska?????
Det är ju uppenbart att RTS har en poäng när de propagerar för mindre bilar. Dock anser jag inte medlen de använder särskilt givande, snarare kontraproduktiva. Man får ju lust att köpa en bil när man ser dem härja på TV. Om vi ska ha en framtid måste vi drar ned på koldioxidutsläppen, så är det bara. Jag föreslog bara att de RTS kunde hjälpa forskarna att producera bättre fordon istället för att leka ligister. //JoeHill-en jävligt anonym typ.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-14 21:09:00
Stig-Björn Ljunggren
Intressant rappakalja, hade ingen aning om att de var så där korkade. De borde ta sitt struntprat och presentera det för väljarna, jag har en känsla av att det skulle få de flesta av dem att längta efter polisens övergrepp.
Laddar...