Inlägg #1: Postat: 2002-05-14 00:32:00
|
Oskar S |
Yo man!
Du menar förstås att det jag skrev innan min lista var tight som en
ryttarhäck. Jag är medveten om det.
Men grejen är ju att tankarna på barn är just så fragmentariska som texten. Ska jag eller inte?
Jag vet ju inte ens ifall jag skulle bo
ihop med en tjej, kille eller helt solo... Jag vill vara förälder på heltid i min fantasi men jag passar nog inte till det. Frågan är då om det är OK att vara helgfarsa...
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-14 00:36:00
|
Oskar S |
Dina ungar löper nog ingen risk att bli normala, nej. Om du minskar din frus inflytande så mycket som möjligt vill säga....Du är en skön kille Fredrik. Verkar sakna många av de spärrar som jag själv besväras och begränsas av.
Men det är kanske en akt av utlevelse på nätet?
Barcelona var störtskönt BTW :-
Mexikanska brudar är vilda i sängen... ha,ha. Men jag nyttjade inte kvarterets fnask. Verkade så grymt fel att de alla var svarta - får svarta tjejer inget annat jobb där?
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-14 10:34:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Kul att du gillade Barca! Svaret pa vaffo det finns sa manga svarta prostituerade i Barca, en del av svaret finner du i din endra mening i Svar 1.... Sparrarna finns till viss man, men jag ser till att knacka och vagra dem med pennan! Man kan inte hallas nere av samma realistiska krav vid pennan som i verkliga livet for da ger inte skrivandet ngt.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-14 21:18:00
|
Oskar S |
Exakt vad jag menar med mitt skrivande.
I Listan skrev jag hur jag ville att det skulle vara istället: att jag faktiskt lever istället för att skriva. Men det jag gör nu är motsatsen.
Spärrarna vägrar försvinna helt enkelt.
Är deras häckar tighta? Jag fattar inte...
och snart förlorar jag all feministisk cred. dessutom.
|
|