Inlägg #1: Postat: 2002-05-13 14:24:00
|
elin alvemark |
du har jävligt bra musiksmak
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-13 15:36:00
|
Marcus J |
>
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-13 18:15:00
|
Fredrik Jung Abbou |
Jag tycker helt klart basta passage va den du skrev fore 1an. Va det Abbou han hette? Snyggt att skylla sitt ego pa foraldrarna ;-
Ungar kommer bli soft Smulski. Jag tror det. Mina ska bli helt fucking galna, jag ska gora dem till galningar oavsett vad min fru sager. Det ska bli skont att forhoppningsvis sluta va sa sjalvcentrerad da den tiden kommer, dont you think so Smulski!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-13 18:37:00
|
sten |
I verkligheten kommer du att häpen och gripen följa en ny personlighet som förvånar dig varje dag. När den blir äldre kanske du någon gång kan märka att du medverkat i processen på ett bra sätt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-13 18:49:00
|
Mikael V |
Oj, kul! En quiz! Skriver ut den, ska klura när mina punkungar somnat. Återkommer inatt! Vad gillar ni just nu barn? Alfred: Rocknroll all nite med Kiss. Alice: En vän med en bil med Håkan. Felix: "Aj! Ho! Läss gå!". Snacka om påverkan!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-05-13 21:15:00
|
Anna Li |
Vem fan har tid att sitta och lyssna på musik hela dagarna? Får man på en vuxenplatta en gång i veckan mellan alla smygande indianer och sovande björnar får man vara tacksam. Denna besatthet över att veta vem som gjort vad och liksom excellera i att kunna känna igen vissa textcitat är mig helt främmande.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-05-13 21:20:00
|
Anna Li |
Och när det gäller din fantastiska uppfostran av barnen kan jag bara önska dig lycka till. Jag har just stått med händerna för öronen och skrikit - "Sluta skrik - jag får ont i öronen" så högt jag orkade. När min treåring sa "nu får jag ont i öronen avhöll jag mig endast med hjälp av yttersta viljestyrka från att säga "det var du som börja" Men som sagt Lycka till!
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-05-13 21:20:00
|
Anna Li |
Och när det gäller din fantastiska uppfostran av barnen kan jag bara önska dig lycka till. Jag har just stått med händerna för öronen och skrikit - "Sluta skrik - jag får ont i öronen" så högt jag orkade. När min treåring sa "nu får jag ont i öronen" avhöll jag mig endast med hjälp av yttersta viljestyrka från att säga "det var du som börja" Men som sagt Lycka till!
|
|