Fegar ni, Sourze?

Inlägg #1: Postat: 2002-05-09 07:12:00
Anna S
Vem bestämmer att "nej sex är inget man får vara anonym med" och då undrar jag varför? Ett projekt om sex där boken även ska innehålla information, men även människors erfarenheter som är väldigt olika. Även där finns det stora problem för många och då pratar jag problem. Vad jag vill säga är att det sexuella fortfarande är väldigt svårt för många, och just nu, här på Sourze pågår ett projekt om sex, så vart går gränsen? Är dagens ungdomar så införstådda med sex och kärlek idag?
Inlägg #2: Postat: 2002-05-09 07:15:00
Anna S
Kanske det behövs lite mer information om sex, och alla kanske inte kan, vågar inte ens för sig själv skriva vad det är. Många vågar kanske inte "se" sina känslor. Det är svårt. Men att avfärda sex, som något man absolut inte ska vara anonym med, kan man knappast göra, då det ÄR ett stort problem för många. Då undrar jag var gränsen går? Då måste man dra en gräns någonstans och det kan man knappast göra, då ett problem inte automatiskt är ett problem för en annan.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-09 11:48:00
Anna Li
Jag tycker du har en poäng och jag tycker att Maria Ulv:s artikel var okej för att ta upp ett problem. Men de två andra artiklarna var bara som insändare i "mitt livs novell" - ska alla sådana vara anonyma så får vi en halvporrsite här.
Laddar...