|
Inlägg #1: Postat: 2002-05-08 14:58:00
|
|
Lena V |
Nämen se Jesper, jag har visst fått ett nytt fan som naturligtvis tycker precis tvärtemot, alla gånger: Nu är ju Sourzes policy sådan att man inte får vara anonym, utom i speciella undantagsfall. Tydligen räknas gamla sexminnen in i den kategorin. Kan ju bero på att Sourze ska släppa en sexbok...mummel: N
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-08 16:37:00
|
|
Jesper N |
Vad jag vet är det bara din åsikt om anonymitet som jag inte håller med om. Förutom de två senaste texterna gillar jag dina artiklar skarpt, de tillsammans med Veslin och A-K Josefsson gör sourze intressant. Har du nu några argument emot anonymitet så att jag får något att sätta tänderna i innan helgen...;
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-08 16:57:00
|
|
Lena V |
Hahahahahha, wow det hade jag inte väntat mig!!! Jag vänder mig inte i huvudsak emot anonymiteten som sådan. Det finns massor med sajter där man kan vara anonym, det är upp till var och en att välja. Väljer man då Sourze ingår det vissa saker i paketet, bland annat att inte skriva under pseydonym. På Sourze sker det öppet och har man då inställningen att man vill vara anonym bör man nog välja en annan sajt. Bara min åsikt, men tack iaf Jesper, jag blev ganska glad:
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-08 17:52:00
|
|
Lena V |
Pst, förresten, jag har sökt på det namn du gav mig, men inga träffar, gav du mig rätt namn/stavning?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-08 21:03:00
|
|
Jesper N |
Ja efternamnet är Nihlén. Glömmer du accenten över e hittar du inget. Funkar det inte kan du söka på "Scientologdemokraterna" Diskus ringde och ville at jag skulle vara med i TV p.g.a. den, trots att jag uttryckligen tackar nej till dylikt i texte
|
| |