En het dag, med en het kille

Inlägg #1: Postat: 2002-05-07 20:21:00
stefan
Har faktiskt aldrig läst en enda harlekinroman, så jag vet inte. Men du verkar veta. tror inte du att sex utomhus existerar, jag själv har haft sex på offentliga platser mitt på ljusa dan. Eva kanske ville berätta om sin upplevelse, läs veckans krönika. Döm inte för hårt, du har själv skrivit i nån kommentar att sex o kärlek är underbart, eller hur. Att vara anonym kan ha sina orsaker för familjen kanske. lever du helt i det öppna med dina innersta känslor.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-07 20:53:00
Lena V
Anna Li; då är vi två! Jag väntar med spänning på hur tävlingen "Mest lästa" kommer att utveckla sig den här månaden. Om Hannes blev "diskad" förra månaden pga av att texten inte kommit in till red på vanligt vis, så hoppas jag INNERLIGT att alla dessa anonyma skribenter som alla har samma mejl som Hannes, dvs slutar; sourze.se inte heller kan vinna...men oktobers vinnare; Natalie nånting vann, trots en text och sourzes mailadress..
Inlägg #3: Postat: 2002-05-07 21:08:00
Eva Peterson
Annali och Lena, jag förstår inte riktigt inställningen. Är det just kärleken mellan två människor som stör er, eller min upplevelse av det. Tyvärr är sex fortfarande något man inte ska prata om, men här är det en oerhört stor kärlek med i bilden. Anonymiteten har sina goda skäl, men att skildra kärleken mellan två individer som jag gjort är det så fel?
Inlägg #4: Postat: 2002-05-07 21:09:00
Eva Peterson
Skulle vara mycket tacksam om jag fick lite vänliga förklaringar och inte påhopp på något som betyder väldigt mycket för mig och för honom. Mvh Eva P.
Inlägg #5: Postat: 2002-05-07 21:15:00
Jenny Nordgren
Jag tycker mest att det texten är dålig, oavsett hur fint det var när ni gjorde vad ni nu gjorde. Den är bara några få detaljer från vad man kan läsa i diverse porrblaskor. Kanske blir sourze den nya platsen för erotiska noveller och tvivelaktiga kontaktannonser?
Inlägg #6: Postat: 2002-05-07 21:39:00
Anna Li
Jag har absolut ingenting emot sex utomhus. Jag har läst flera riktigt dåliga 25-öres romaner och tycker att _texten_ är som en ovanligt dålig sådan. Det handlar inte om ett påhopp på din upplevelse "Eva" - den kan ha varit hur bra som helst. Det tycker däremot inte jag att texten är och jag är jätteförvånad över hur många som verkar tycka det. Håller med Jenny precis!
Inlägg #7: Postat: 2002-05-07 21:42:00
Anna Li
Något som ytterligare förvånar mig är att många verkar tycka att sex utomhus är "fantasifullt". Det trodde jag att de flesta under 40 år haft ngn gång. Inte för att det är så himla häftigt att vara ute - utan för att det är för långt till inne...
Inlägg #8: Postat: 2002-05-07 21:50:00
Eva Peterson
Men skillnaden här är AnnaLi att texten är precis så som det var, så som det kändes. Om några nu tycker det är bra så kanske de själva har upplevt något liknande. Jag ville verkligen inte att det skulle bli något "billigt" över det, då det var precis det motsatta. Men det är lite tråkigt att folk uppfattar orden på ett sätt istället för att försöka förstå innebörden. Sex och kärleken är underbar, och att jag fick den upplevelsen i mitt liv är jag väldigt tacksam och glad över. Mvh Eva P.
Inlägg #9: Postat: 2002-05-07 22:10:00
Lena V
Hej Eva. Texten i sig är din, skriven av dig och upplevd av dig, jag emotsäger mig inte den. Vad jag reagerar över är alla anonyma skribenter som plötsligt poppar upp som svampar på Sourze. Sourze har alltid varit en öppen kanal och enligt min mening är det bakåtsträvande när så många främst sexartiklar skrives under synonym. Dessutom undrar jag hur anonyma bidrag med "sourze.se" som mailadrass, bedöms. Deltar dom i "mestlästatävlingen"?
Inlägg #10: Postat: 2002-05-07 22:20:00
Eva Peterson
Tack för svaret. Kan bara här säga att jag har personliga skäl till att vara anonym. Självklart skulle jag önska att jag kunde framträda med mitt namn, men då sex fortfarande är inget man pratar om, menar ej detaljer så blir väldigt många människor idag stötta av det. Huruvida alias deltar i mestlästa vet jag inte, men skulle inte tro att det är någon skillnad där, då alla alias är skribenter på Sourze.
Inlägg #11: Postat: 2002-05-07 22:24:00
Eva Peterson
Det är det svårt att dela med sig av en sexuell och kärleksfull upplevelse i ett öppet forum. Man upplever alla fördomar som fortfarande finns. Att se någon, att möta någons blick, att bli kär, att kärlek och sex är något otroligt vackert, det glöms så ofta bort. Mvh Eva P.
Inlägg #12: Postat: 2002-05-08 09:10:00
julia
jag tycker det var en bra text, modigt att berätta det, anonymt eller ej!
Inlägg #13: Postat: 2002-05-08 13:17:00
LL
Kärleken kom väl sedan eller hur? jag kan inte se något vackert mellan 2 människor som knullar innan dom ens presenterat sig för varandar. Oansvarigt med tanke på HIV osv. Sexuell attraktion är väl bra det också men inte samma som kärlek. Beskrivningen tyder på sexuell attraktion, inte kärlek, skillnad. Jag har också haft sex ute men på garanerat enskild plats, barn kan komma trots lite buskar.
Inlägg #14: Postat: 2002-05-08 17:07:00
Eva Peterson
Nej, det var kärlek vid första ögonkastet. Kärleken kom direkt! Håller med på hiv-punkten och annat, men ang. hiv så var det inte lika upplyst då som nu. Det var några år sedan. Men det var en stor ömhet och kärlek mellan oss, där finns inget annat att säga. Kärlek och sex, det var vad det var! Mvh Eva P.
Inlägg #15: Postat: 2002-05-08 17:09:00
Eva Peterson
Julia, tack för dina ord! Då allt annat ses med skeptiska ögon så gör det lite ont, men dina ord i det hela gör att jag ändå kan gå med upprätt huvud. Tack Julia! Mvh Eva P.
Inlägg #16: Postat: 2002-05-09 17:37:00
Anna Li
Suck Eva - du verkar inte ha läst ett ord av det jag skrivit. Du får knulla var och med vem du vill - men jag tyckte att texten var full av plattityder som en billig kärleksroman.
Inlägg #17: Postat: 2002-05-09 17:37:00
Anna Li
Det är faktiskt inget du kan argumentera emot med att din upplevelse var äkta kärlek och fantastisk. Det har liksom inte med saken att göra. Sedan hade jag nog inte brytt mig om att vädra min åsikt om den dåliga texten om det inte var för att så många verkade tycka att det var fantastiskt romantiskt. Då ville jag bara kolla om ngn mer tyckte som jag. Även ditt svar nr 15 är skrivet som i en dålig kärleksroman - jag gillar verkligen inte ditt språk alls.
Laddar...