Ingen kosmetika på Apoteket!

Inlägg #1: Postat: 2002-05-06 18:05:00
elin
är ni samma person?
om man inte vill ha bort dessa produkter av ideologiska skäl så kan man ju också tänka på saken att alla dessa krämer är helt värdelösa. de är bara bluff och båg i den mån som de påstås ge effekt. om man behöver återfukta huden är en sak, men det är allt den blir: återfuktad. schampo är också en onödig produkt, den fyller samma funktion som tvål fast den är mildare. det finns massvis av onödiga produkter, men man måste ju kunna dra gränsen någonstans.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-06 18:06:00
elin
nu snackar jag om apoteket. jag gillar inte produkterna, men jag anser att smink inte har någonting med apoteket att göra.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-06 22:15:00
Carola o Matriark i kortkort
Ja, Elin, vi är samma person. Schampo och tvål är inte samma sak. Ja, iaf inte för mig. Mitt hår blir fult och glanslöst och torrt. Deo, är absolut inget onödigt då många människor lider av svåra problem med svettlukt. Dagens sanning! Men vill du svara mig på en sak. VILL du ha bort ALLA kosmetiska preparat som finns?? Alltså, allt som har med kroppen att göra??
Inlägg #4: Postat: 2002-05-07 18:06:00
elin
läs mitt svar under ditt andra inlägg.
i övrigt kan jag upplysa om att hår ALLTID är torrt. det som gör det glansigt kan vara att det inte är lika koncentrerat som vanlig tvål samt att det har blandats med medel som gör håret glattare.
Laddar...