En het dag, med en het kille

Inlägg #1: Postat: 2002-05-05 21:30:00
Eva Peterson
Visst badade dom en bra stund. Han var kvar när de kom tillbaka. Som sagt, jag vet inte om någon såg eller hörde. Badstranden är utformad så att det är buskar av den lägre sorten runt om. Så visst kan någon ha gått förbi. Men i den situationen jag befann mig i märkte jag inget annat än hettan av sol och en upplevelse som i sanning ägt rum. Känslan var så stark att det runt omkring inte existerade. Att uppleva en sådan stark känsla, gör att allt annat försvinner.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-05 21:30:00
Eva Peterson, forts.
Stranden var inte den enda offentliga plats vi hade våra stunder på. Vi återvände ofta till denna plats, bland klippor och hav. När jag tänker tillbaka så saknar jag honom och vår tid. Mvh Eva P.
Inlägg #3: Postat: 2002-05-06 18:32:00
Skeptiker
Du är då egotrippad så det förslår. Alla uppskattar inte att komma på människor i en sådan situation. Hade jag kommit ensam eller med min man så OK men hade jag kommit med mina minderåriga barn eller med mina gamla föräldrar hade jag varit måttligt road. Det finns ngt som heter förargelseväckande beteende. Det finns även ett ord som heter hänsyn. men bara du har det skönt skiter du väl i om andra kan ta illa vid sig.
Inlägg #4: Postat: 2002-05-06 21:52:00
Eva Peterson
Egotrippad är väl ändå att ta i. Du vet inte hur stranden är utformad. Som jag försökte beskriva så är den indelad med buskar runt varje liggplats. När vi återvände dit, enbart för att ha sex, då var det på kvällen. Och då var vi oftast bland klippor eller i havet. Jag skiter verkligen inte i allt för att få njutning. Men denna första gången mitt på förmiddagen så var jag i ett rus. Men som sagt, kanske någon råkade se eller höra då, jag vet inte. Men egotrippad, nej! Mvh Eva P.
Laddar...