Inlägg #1: Postat: 2002-05-03 20:52:00
|
Sten |
Pilsner är gott på en pub eller till fotboll med grabbarna. En rökt korv till möjligen. Men till file de Sole...Fi donc!!Som bearnaise på majonnäs.Fi donc quattro!!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-03 21:57:00
|
Lena V |
Men jisses vad du Fi Donc;ar! Pilsner är ytterst underskattat bland er Fi Donc;are! Mummel..måste nog bege mig på en europeisk resa genom alla pilsners högsäten och det inkluderar inte rökta korvar!!!, föra anteckningar och sen plåga dig med tonvis av artiklar på Sourze:
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-03 22:32:00
|
sten |
Resistance! Stephan! Anders frere! Resistance! Eccelent till Sjömansbiff eller andra mustigai grytor men..Kanske till Älgstek med gräddsås efter en hård dag i skogen. Och kärleken. Inte Pytharagos sats utan "måste kissa nu, måste kissa nu".
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-03 23:23:00
|
Lena V |
En sann smålänning har talat! Eftersom jag spenderat ett helt år i Nässjö vet jag vad herrn talar om. Men se monsieur, vi vildvittror från norr försöker inte hålla godsakerna kvar i blåsan så länge som möjligt. Nej! Vi tömmer när så nöden kräver och låter inte tillströmningen vara av sådan faslig karaktär att kärleken får på nosen. Ack, aldrig!:
|
|