Inlägg #1: Postat: 2002-05-02 16:58:00
|
jenny |
För att hon också är kåt, fattar du väl!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-05-02 16:59:00
|
jenny |
För att hon också är kåt, fattar du väl!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-05-02 18:17:00
|
Greger |
Javisst, utmärkt analys, hon låter jättekåt.
"Och medan han är andfådd tänker jag på varm choklad och stearinljus, på Pythagoras sats, på huvudstäderna i Europa i bokstavsordning, mumlar tyst tyst"
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-05-02 20:40:00
|
Emma |
jamen fy fan vilken idiotisk jävla fråga kalle, du kan väl åtminstone försöka förstå det hon skriver? försööök!!
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-05-02 21:19:00
|
Anna |
Det är tvångstankar! Händer mig ofta. Man är kåt och tänker att nu ska jag ge mig hän och inte tänka på annat. Och bara därför gör man det.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-05-02 22:16:00
|
Nils |
"Och medan han är andfådd tänker jag på varm choklad och stearinljus, på Pythagoras sats, på huvudstäderna i Europa i bokstavsordning, mumlar tyst tyst"
Hon försöker väl bara se till att inte få orgasm alltför fort, precis som många killar försöker. Omtänksamt!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-05-03 10:51:00
|
Kalle |
Jag får intrycket att hon inte VILL snarare än inte KAN, som rubriken antyder. Och hon verkar inse redan när hånglet börjar att det kommer att sluta på detta vis: Hon kommer att må dåligt som hon skriver i texten. Och killen kommer att må dåligt, han undrar varför hon slutar plötsligt, vad han gjorde för fel, om det är något fel på honom eller om hon bara lekte och retade honom hela tiden! Därav min fråga, Jenny och Emma: Varför sätta igång det hela när hon vet hur det kommer att sluta?
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-05-03 23:44:00
|
Emma |
därför att hon kanske känner att hon "måste ställa upp", eller för att hon känner att hon är störd i huvet som inte "vill" men egentligen vill hon säkert fast hon kanske inte klarar av känslorna runt ikring, hon kan inte hantera situationen och blir rädd eftersom hela samhället är väldigt väldigt sexfixerat.... skuldkänslor!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-05-04 12:24:00
|
Mia |
Just det, tror som Emma. Det är ju inte av elakhet "Maria" avslutar det hela. Hon hoppas väl varje gång att denna gång ska hon klara det. En av orsakerna till att hon försöker är samhällets sexfixering. Alla förväntas ha sex.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-05-05 01:13:00
|
Linda |
Man vill ju klara av det till slut, man vill inte vara så jävla annorlunda jämt, man har nånting i sig som säger åt en att inte ge upp. Själv har jag gett upp och mår fan så mycket bättre än innan!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-05-06 17:11:00
|
Chris |
Är det inte bara så att hon har jättestora personliga problem? Det låter ju som om hon utsatts för övergrepp i barndomen eller något. Jag tycker i alla fall väldigt synd om henne - stackars tjej.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-05-07 17:30:00
|
vichy |
jag e med lite rädd för sex, men för min del handlar det mer om att inte räcka till, att man inte vill göra fel o göra killen besviken. dåligt självförtroende helt enkelt
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-05-12 17:30:00
|
gisela |
vadå "kåta upp" - tänker man inte "ställa upp" med sex är det ingen idé att hångla heller, är det vad du menar? celibat eller hårdporr, det är alternativen? kul liv!
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-05-13 16:33:00
|
Kalle |
Är det mitt ursprungliga inlägg du syftar på Gisela? Eftersom hon koncentrerar sig på att sortera huvustäder och att inte spy på honom verkar hon inte ha så stort nöje av hånglet heller, därav min fråga. Det handlar inte om att "ställa upp", det handlar om att säga ifrån redan från början, om man inte vill. Och jag har aldrig sagt att celibat eller hårdporr är de enda alternativen, jag är oftast väldigt nöjd med lite tung- och fingerövningar, och gammal hederlig inåut.
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-05-19 00:14:00
|
Robert Wenche |
Kom till mig, säg är jag allt för dig? Kom, min vän, och kyss mig sakta, varsamt, jätteskönt!
|
|