Två och ett halvt år utan skott i råttan

Inlägg #1: Postat: 2002-05-04 01:42:00
Jessika
Och jag tror då förståss att det är du som inte kan tolka signaler. Eller att du pratar om tonåringar som faktiskt inte vet vad de vill och därför ofrivilligt "ljuger" - d v s sänder ut felaktiga signaler.
Inlägg #2: Postat: 2002-05-06 01:59:00
tolka signaler?
Den genomsnittliga löneskillnaden på 7 kommer aldrig att försvinna om en halva av befolkningen envisas med att använda "signaler" iställe för att bara säga vad man vill. Vidare skulle jag vara försiktig med att använda uttrycket "de flesta kvinnor".
Inlägg #3: Postat: 2002-05-06 08:52:00
KG
Du menar att Fredrik borde skriva "alla" i stället för "de flesta"?
Inlägg #4: Postat: 2002-05-12 01:32:00
Fredrik Brandberg
Om jag skriver "de flesta" menar jag det. Den som har att värdera utsagan får finna sig i att det inte är en sanning, utan något som en Fredrik Brandberg har påstått.
Inlägg #5: Postat: 2002-08-25 05:22:00
Sara
Fredrik, det kanske bara är dig det gäller, när de ständigt ändrar sig, menar jag. Beror det på att du säger något dumt eller? Du kanske missuppfattar signalerna. Men det är hursomhelst bra att du respekterar dem, när de ändrar sig, eller vad de nu gör.
herregud, jag hyllar en man för att han inte våldtar.
vad är det för värld jag lever i?
Inlägg #6: Postat: 2002-08-25 05:27:00
Sara
tolka signaler?
killar borde nog också sluta med att prata skit. Vill de knulla, ska de säga det. Inte låtsas som att de bara vill fika, sova eller bjuda på te. Säger de att de inte vill ngt annat, ställer man ju in sig på det och respekterar det. Om de bara ljuger och vill knulla egentligen, blir man ju jävligt sur när man tror att sova betyder knulla. Prata är ett fint kodord också.

Nej, män får fan lägga av, de också.
Laddar...