Alva Myrdal - skräck och ikon

Inlägg #1: Postat: 2002-04-28 15:37:00
ingo
varför då Q? det är väl valfritt att läsa och kommentera hennes artiklar.... Q världen jobbigaste besserwisser i kommentarsfälten!
Inlägg #2: Postat: 2002-04-28 16:23:00
Q
Precis, det är valfritt att kommentera... det finns väl ingen regel som säger att man bara får kommentera om man tycker om en text, eller? För övrigt vet jag inte om du läst Monicas tidigare inlägg, men om du har det borde du veta att om det är någon som inte tycker att folk får tycka vad de vill så är det hon, trots att väldigt många lägger fram konstruktiv kritik som borde var värd att fundera över!
Inlägg #3: Postat: 2002-04-28 16:30:00
Q
Jag är medveten om att mitt inlägg kanske inte direkt var genomtänkt och faktabaserat, men det är ju inte så att jag inte har försökt att kommentera med just genomtänkta och faktabaserade inlägg förut. Men när inlägg efter inlägg typ ett 20-tal med artiklar handlar om exakt samma sak, utan nya infallsvinklar, utan vetenskaplig bevisföring, artiklar som bara går ut på att smutskasta feminister och vänsterrörelser, är det kanske dags att lämna plats för andra.
Inlägg #4: Postat: 2002-04-28 19:44:00
xetlac
Det finns en knäppgök som huserar på Svenska Dagbladets debattsida som är sju resor värre än Monica. Carl Bogren heter han. En mycket störd människa.
Laddar...