Inlägg #41: Postat: 2002-04-28 02:28:00
|
Rainer |
Du förstår Göran, om man ska utföra en jättelik komplott, så
har man i förväg planerat in dom här sakerna; som att till att börja med intervjua personen som påstår att det var fråga om ett sportplan som kraschade in i 1:a WTC...
|
|
Inlägg #42: Postat: 2002-04-28 02:29:00
|
Rainer |
Kan man plantera ut såna "vittnen", så kan man också plantera ut "vittnen" som påstår sig sett Boeingplanet krascha mot Pentagon.
Dom påstådda svarta lådorna säger man sig ha hemligstämplat...
Några rättsmedicinska bevis har inte offentliggjorts och "fotobevisen" är fejkade, precis såsom bin Ladin videorna...osv. osv...
|
|
Inlägg #43: Postat: 2002-04-28 06:06:00
|
Göran Semb |
Återigen: Hur många och vilka anser du måste ingå i komplotten?
|
|
Inlägg #44: Postat: 2002-04-28 09:23:00
|
Rainer |
Hur många och vilka?
Ja, det blir vårt nästa projekt. :
Så pass mycket vet vi i alla fall, att personer i den högsta ledningen hade förkunskaper och lät det ske...
|
|
Inlägg #45: Postat: 2002-04-28 10:04:00
|
Göran Semb |
De jaktplanspiloter som du påstår inte fick starta, ingår de i konspirationen? Och de ögonvittnen som säger sig ha sett vrakdelar, och de som säger sig ha sett passagerarplanet, ingår de i konspirationen?
|
|
Inlägg #46: Postat: 2002-04-28 19:06:00
|
Rainer |
Jag vet inte exakt vilka som ingick
och vilka som inte ingick i komplotten, men jag kan tänka mig att om man påstår sig ha sett vrakdelar och ett passagerarplan
inklämd i Pentagon, så skulle det inte förvåna mig om dom hade en aktiv del i det hela.
|
|
Inlägg #47: Postat: 2002-05-01 22:18:00
|
Ænema |
Men finns det vittnen då? jag har nämligen sett en person säga att han såg planet. Har inte sett något annat sen dess.
|
|
Inlägg #48: Postat: 2002-05-02 01:10:00
|
Rainer |
Det fanns säkert många som såg planet som avfyrade missilen, men precis som med "vittnet" som tolkade Boeing 767 planet som träffade Norra Tornet som om att det skulle ha varit fråga om ett litet sportplan, så verkar det ha varit en del som tolkade planet med missilerna som att det skulle ha varit fråga om ett passagerarplan,
speciellt som man just innan hade blivit förvarnade om planet skulle ha varit på väg mot Pentagon...
|
|