|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-18 10:10:00
|
|
KYREUS |
...tänk jag hade varit aktuell för jobbet som officiant. Men jag blev förbjuden av PÅVEN. Han gillar inte Jimmie Hendrix, that sucker!
God Bless, anyway. See ya in the Heavenly Bar, to the left. CRILLE
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-18 10:58:00
|
|
Daniel Milton |
Du skriver som en kung eller möjligtvis som fyra kungar, strålande bra!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-18 11:34:00
|
|
Lena V |
Vi dansar aldrig på din grav, men runt den ekar festen till tonerna av kiss, men får jag bestämma sätter jag nog helst på orginalartisten: Vi ses uppe hos Sankte Kyreus!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-18 11:41:00
|
|
Sascha |
Stefan, det har redan hunnit bli morgon och Lorca är lika levande som du, Anna Lindh har avgått och i bakgrunden hörs toner av argentinsk tango. Här har vi en ovanligt fin start på en ny världsordning, tänker du, samtidigt som du reser dig, borstar av jorden från den vita kostymen och bjuder upp till ännu en dans.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-18 11:56:00
|
|
Carola |
Would it be the same, when I see you in heaven? Nej, jag tror inte det, eller jag vet inte. Bara vi hörs o ses.; Kram!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-18 12:26:00
|
|
Amanda Hellberg |
och ute på kyrkbacken står ett gäng blankögda kommentatorer i blommiga klänningar och sjunger, på bästa Axl Rose-vis: "take him down to the paradise city, where the grass is green and the girls are pretty.."
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-18 15:22:00
|
|
Anna Hahne |
Men kära herr Whilde. Begravning? Vad falls? Du kan ju inte sluta nu! Jag menar, jag är ju beroende av dina texter och livsnjutarfilosofi! Men om du ändå måste gå o dö så ska jag promt spela Guns n Roses på din begravning. Och dricka massor av vin. /Anna
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-18 19:58:00
|
|
Mikael V |
Menar du allvar Stefan? Du lämnar Sourze? Fan, vem ska nu lära oss hur det är att vara författre? Att lyssna på Rachmaninov medan man tillagar utsökta festmåltider? Hur man skriver kulturartiklar med kvalitet, hjärta och hjärna? Kommer att sakna dig!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-04-18 22:25:00
|
|
Marcus |
Nej, nej, nej... Ingen mer Whilde? Då kan man lika gärna ta bort Sourze från Favoriter-listan direkt. Skandal!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-04-19 01:01:00
|
|
Florence |
Du finns i vårt blod-du finns runt omkring oss!!! Mitt ibland oss, ibland lekfull som en erotiskkonkubin-ibland föreläsande som en Mästare-vi ivrigt lyssnande strax intill....insupande smaker ,lukter erotiska finurligheter!
Cirkeln är sluten...Man vill dröja kvar...bara lite till...We´ll meet again..... kram/ F -whildeist -javisst!!!!
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-04-19 11:56:00
|
|
Beatriz |
Åh Stefan, nu blir jag ledsen..., kommer att sakna dina smekande ord, dina förtrolande texter, ditt glödande temperament... allt!! Rachminov och tangon. Jag kommer att sakna dig min älskade August! Kramar!!
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2002-04-20 11:52:00
|
|
Petra |
Ska jag skaffa en spade och gräva upp dig ellerska jag respektera gravfriden?
|
| |