Dra in magen ditt fetto!

Inlägg #1: Postat: 2002-04-15 22:07:00
Lena V
Tror dig Juanita, men det finns två nackdelar med det också; det idiothöga priset på årskort och det höga priset i form av tidsspillan. Men jag ska plocka fram mina gamla hantlar, sätta på lite M.C, dra ner persiennerna och ha det skoj på vardagsrumsgolvet:
Inlägg #2: Postat: 2002-04-15 22:11:00
Juanita
Jag håller med dig, priset är helt idiotiskt. Nästan så att staten borde gå in och dra ned priserna, alla problem som Sverige kommer att få med alla fetton kommer att kosta mer. Nu menar jag inte att du är det, du förstå vad jag menar.
Inlägg #3: Postat: 2002-04-15 22:25:00
Lena V
Jadå, jag bara "kärringgnäller" över några ynka kilon. Men du har rätt. Övervikten i Sverige kommer så småningom att leda till stora hälsoproblem om den inte bromsas i tid. Se bara på Usa där över 50 lider av fetma så svår att här skulle vederbörande genast skickas på ett hälsohem. Ett problem att ta på största allvar.
Inlägg #4: Postat: 2002-04-15 23:12:00
Juanita
Jo jag förstod att du inte är fet som ett hus, jag har sett kortet på dig och där ser du ut å vara helt normal, men jag menar resten av Sverige. Se hur småungar ser ut idag. När jag är å simmar så ser jag hur feta ungarna har blivit, vissa är tyngre än mig fast de bara är 9-10 år. hur kommer det?
Inlägg #5: Postat: 2002-04-16 00:02:00
Lena V
Barnfetman är ett dåligt tecken. Förmodligen är det många orsaker till varför den ökat. Neddragninar i skoljympan, dålig mat i kombination med stillasittande fritid framför tv-spelet, tv:n eller datorn. Jag lider när jag ser dessa 9-10-åringar som redan i så unga år har problem, både med sin vikt och ofta också mobbingoffer.
Inlägg #6: Postat: 2002-04-16 09:26:00
Sten
Ensamträning är bara för fakirer.Kör F&S på lunchen 3 ggr i veckan med ett gäng. Ingen tid går bort, rimlig kostnad. Men idrottsföreningarna har ofta gympa för ett par hundralappar per termin. Sen blir man ju så vacker!
Inlägg #7: Postat: 2002-04-16 10:07:00
Juanita
Mobbingoffer blir de som är smala för snart är det de som är onormala, det värsta av allt är att det är en klassfråga. Jag bor i en närförort till Stockholm och här kryllar det av feta ungar, hos mina föräldrar så ser jag knappast några feta ungar. Mycket märkligt.
Laddar...