Jag är stolt över att ha stått i vägen för en kula

Inlägg #1: Postat: 2002-04-15 21:54:00
Latte
Läs nu när jag vänder på DIN text:
Tror du att du är nån sorts hjälte, polisen? Bara för att du skjutit en obeväpnad ung man som precis är på väg att vända sig om. Okej att han kastade sten, men han träffade ju inte ens. Desutom var ni så många fler så det fanns ju ingen anledning att leka rambo. Nej en sådan som du kan aldrig bli hjälte du är bara en destruktiv och patetisk figur. Hjältar är sådana som kämpar för sina medmänniskor och inte emot dem.
Inlägg #2: Postat: 2002-04-15 21:54:00
Latte igen
Globalisering påverkar alla människor i hela världen, speciellt de fattigaste, och dagens politik håller på att ultra liberalisera hela världen så snabbt att alla måste hjälpa till att sätta stop. PROTESTERA MERA
Inlägg #3: Postat: 2002-04-16 23:40:00
Bosse igen
Observera att jag skrev aldrig att polisen var felfri, nej tvärtom de begick säkert många misstag dessa kaotiska dagar, och att skjuta en människa är absolut inte heller någon hjältehandling. Men en dum handling blir inte mindre dum av att motparten också felar. Just åsikten att gör motparten fel kan jag också fela med gott samvete är roten till mycket elände här i världen. se bara på mellanöstern. Våldsspiralen växer sig bara högre och högre.
Laddar...