Inlägg #1: Postat: 2002-04-16 15:24:00
|
gustav almestad |
gå hem och runka då om behovet blir så jävla akut. kroppen bryr sig inte om vilket.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-16 15:38:00
|
Anders |
Ja, och om man skulle känna för att spöa någon så är det klart man gör det, det är ju en animalisk drift och man mår dåligt om man inte lever ut dessa...
Vilket skitsnack!
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-16 15:51:00
|
Michael Lundahl |
Jag tror detta var band det dummaste inlägget jag läst hittils i denna debatt. Inte för att jag tycker sexköpslagen är någon större hit men dina argument mot den är idiotiska.
Om du anser att du är en dreglande sexdåre som inte kan hålla pitten i byxorna bara för att de ser en lättklädd tjej eller H&M reklam så får det stå för dig och enbart dig. Själv anser jag mig vara tillräckligt "civiliserad" och tänkande med huvudet för att låta mig styras av kulorna och testosteronet.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-16 15:52:00
|
Elin |
håller med gustav. du har verkligen fallit offer för myten om att mannens sexualitet är ostyrig och farlig, någonting som inte är sant. att mannen har 20 gånger mer testosteron än kvinnan tror jag inte det minsta på. om det var sant skulle hela manssläktet bara vara yra av det
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-16 16:33:00
|
elisabeth |
snälla nån då... man blir väl inte våldtäktsman för att man inte får sex va? och man köper inte sex för att man behöver det... ojojoj....
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-16 16:49:00
|
Göran Persson |
"Är jag en typisk macho latino? Detta får mina fruar avgöra."
Har du flera fruar? Det är också olagligt i Sverige! Fy skäms!
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-16 16:59:00
|
stefan |
Intressant, men du missar en viktig punkt med sexköpslagen. I det jämlika, kvinnodominerade Sverige finns en lag, som utan att hymla, talar om för alla att kvinnor inte har fri & egen vilja. En sexköpande man gör ett medvetet val och ska straffas, en sexsäljande kvinna är ett offer för omständigheterna/samhället/whatever. Hon saknar helt eget ansvar.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-16 18:19:00
|
kojakattex |
hahahahaha! du säger att män inte kan styra sina tankar och handlingar ordentligt p.g.a. testosteronet, men ändå kallar du dig själv fritänkare! den var bra, hahahahahahahahahahahahaha!
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-04-17 14:26:00
|
David |
Inför en statlig sexgaranti ungefär som sosialbidrag för älskog. Minst ett garanterat samlag i månaden. Detta skulle kunna bekostas med skattemedel då löser vi ju en mängd problem.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-04-21 14:25:00
|
Fredrik Vargas Friberg |
Tjejer med rätta modekläder, snygg hy, hår, nakna kroppar, etc...Ja sånt ingår, och det är vackert.
MEN...du har en hel del fel om hur hjärnan är byggd, och vilka delar som aktiveras. Den primitiva delen är reptilhjärnan. Sedan kommer däggdjur, och sedan människans egna skapelse, det yttre hjärnbarken.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2004-01-23 19:50:00
|
jahmila |
Gu va kul att du tänker på de kvinnor som skulle ta tillfället i akt och bli prostiuerade fastän det förstörde deras självkänsla och stolthet för att kunna försörja sina barn.
|
|