|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-13 02:30:00
|
|
Magnus |
Jag fortsätter: Det du skrev i din artikel visar bara att du är en bortskämd medelklassunge som vill leka samhällsrebell. Och du är med stor sannolikhet en blivande rättshaverist, för du har uppenbara problem att förstå att svensk lag gäller även för DIG. Men nej, du kan inte se dina egna fel, utan väljer att skylla ifrån dig på allt som går att skylla på. "Våldsapparat", "politiska gangsters", osv. Jag tänker inte upprepa ditt svammel.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-13 02:33:00
|
|
Magnus |
Och här avslutar jag: Se till att hjälpa dig själv eller få någon att hjälpa dig innan du försöker "hjälpa" samhället. Jag kan bara undra vad det är för fel på dig. Du stod inte "i vägen" för en kula, du drog till dig eldgivningen genom dina egna idiotiska och farliga handlingar! Väx upp, skaffa dig ett jobb och börja betala SKATT, hittills är du bara en samhällsparasit!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-13 08:47:00
|
|
Mika |
Jippi, vad bra skrivet.... APPLÅDER!!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-14 23:21:00
|
|
Fridolin |
Dessvärre hade Hannes blivit martyr om han hade dött.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-15 21:30:00
|
|
Daniel |
Fy fan, jag mår illa! Vilka hemska människor ni är. Hoppas att ni får riktigt tråkiga liv och dör gamla och bittra på något hem någonstans.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-23 20:36:00
|
|
Vanigem |
Magnus, den enda som är störd är bevisligen D-U. Jag blir ledsen i hjärtat på riktigt när jag läser sån dynga som du häver ur dig här din jävel utan koll på vad den nyliberala politiken egentligen betyder för dig, mig och alla andra. Om du begrep det, skulle du inte skriva på det här viset utan vara ute på gatorna och protestera just nu.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-23 20:39:00
|
|
Vaneigem |
Om du verkligen hade varit i GBG så kanske du skulle förstå att den "lag" du snackar om inte följdes av någon speciellt inte polisen. Om du själv hade stått i närheten av en polis, hur opolitisk /för/emot du än var och fick flera batongslag i huvudet , blev misshandlad, spottad på och sparkad trots att du inte gjort ngt - skulle du nog inte vara lika säker på att lag gäller allt och alla. Våldet mot folket pågår varje dag, och det är folkets rätt att slå tillbaka. Du är en idiot!
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-23 23:14:00
|
|
Steff |
Ja, Sveriges polis är hemsk! Om man kallar dem för fascister och sen kastar sten på dem slår de tillbaka! Nä fy fan vilka barbarer! Det är mycket bättre med en polis som leende står och ser på hur bortskämda medelklass-slynglar krossar skyltfönster och stjäl, och slänger tillbaka stenarna till dem så att ungdomarna inte behöver anstränga sig för ammonution!
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-04-23 23:15:00
|
|
Steff |
Det är väl den logiken stenkastarvänstern använder. Jaja, i Hannes & Co ser man väl effekterna av neddragningarna i skolan, helt enkelt...
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-06-15 20:11:00
|
|
Dino Silvera |
Snälla människor. Om ni inte nödvändigtvis har vänsterpolitiska åsikter, utan kanske till och med hyllar den nyliberala världsordningen, så behöver ni väl ändå inte försvara poliser som själva inte följer lagen? Ni får mer än gärna uttrycka era åsikter mot stenkastarna, men försök skaffa lite distans och försök SE den uppenbara sanningen. Polisens ageranden är inte alltid försvarbart bara för att ni är emot vänsterns aktivister.
|
| |