|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-11 13:12:00
|
|
Claes |
Vem är det som är naiv och hycklande - du antyder att s.v.mp co till skillnad från m inte skulle vara populistiska?
Men det är klart, om man är frälst röding så _vet_ man ju att folk är moderer för att de är dumma eller onda.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-11 18:55:00
|
|
Jan-Eric |
Jag medger att partierna överlag är populistiska. Men det är vad som kommer fram när de vänder på kappan som är det avgörande. Och ibland är det mycket otäcka saker. Speciellt hos moderater och kristdemolrater!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-14 00:48:00
|
|
V i alla väder. |
Jag undrar om alla som avrättats och förvisats i den röda ideogolins namn är fler än i någon annan. Det måste påpekas att denna ideogologi har under 1900 talet varit en mycket välorganiserad rörelse som haft klara skrivna direktiv om hur man skall handskas med meningsmotståndare. Ta livet av dom! Snacka inte om vilka som varit för dödsstraff på sina egna medborgare utan att peka på någon speciell tillhörighet. Det räcker med att inte hålla med staten.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-14 23:34:00
|
|
JAcob Rudbäck |
Sänkt skatt...?
Vårdgaranti...?
Friskolor...?
Vem byter åsikt egentligen..?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-17 14:30:00
|
|
Sanna Ridderwall |
Kalla mig inte "flicka lilla" är du snäll. Trodde att du hörde till något av alla "feministiska partier". Hycklare.
|
| |