Inlägg #1: Postat: 2002-04-11 11:24:00
|
Michael Lundahl |
Jag skrev "bland annat mina...". Vad tror du fängelser finansieras med? Gissa: 1 T-shirtförsäljning X Gäss som lägger guldägg 2 Skattepengar. Och enligt det där gulrandiga pappret som ligger i min hall har jag betalat in lite drygt 100 000 kr i skatt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-11 11:31:00
|
marcus |
vad fick han fängelse för? 1. tog en kula? 2. vevade stenar mot kravallklädda poliser med sköldar? snyggt att du fick med hur mycket kulor du pyntat in i skatt. lägg ner nu, din kampanj börjar lukta, more is less du vet. men ska vi snacka skattepengar vill inte jag pröjsa för att det sitter rötägg på polisstationer som misshandlar alkisar till döds, planterar knark, utnyttjar horor sexuellt och laddar ner barnporr på sina datorer. trots att jag bara pyntat in 60 000 i skatt.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-11 11:34:00
|
Michael Lundahl |
Håhå, pajkastningen i full gång ser jag. Ska vi snacka om alla pengar som medelsvensson svindlar till sig eller kostar samhället på grund av brott och/eller ren dumhet? Vad tror du enskila rötägg inom polisen kostar i jämförelse med alla andra rötägg som finns i det här landet? Kom igen va...
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-11 11:40:00
|
marcus |
nu är du å snackar medelsvensson igen. vad fan är du själv? en medelpolisson som inte räknas till skaran av vanliga människor? ren dumhet finns ju bara i underklassen bland vi som inte har högre årsinkomst än 180 papp? du kan ta dina fördomar tillsammans med din arrogans å stoppa upp nånstans. rötägg är inte klassbetingat.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-11 11:50:00
|
Michael Lundahl |
Jag har intesagt annat än att jag tillhör medelsvensson. Ser du något annat påstående. Och tack för att du kondenserade det jag ville säga: rötägg är inte klassbetingade. Vilket betyder att du sköt ditt eget Svar 2 i foten i och med att du visade att det finns rötägg bland hela befolkningen och inte bara hos några få poliser.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-11 11:54:00
|
Andre |
Är deu sugen på de 10laxen? skriv en intressant artikel, vetja! Förresten så måste man ha högre krav på polisen en på meddelsvensson, annars så ser man ju så tydligt att de är ett gäng, med alla atribut som andra gäng har.Eget lingo, skyddar sina egna, vapen och gängfärg.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-11 12:02:00
|
Michael Lundahl |
Så medelsvensson har ingen kompisanda? Håller inte varandra bakom ryggen? Har eget lingo? Om din kompis satt en näve i käften på en främling, skulle du vitta mot honom i rättegången för misshandel? Gängfärg var det löjligaste hittils. Har du dessutom hört talas om så kallad omvänd kåranda? Om du som snut uppför dig som buset, då blir du inte poppis bland kollegorna.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-11 12:15:00
|
Michael Lundahl |
Dessutom lever jag efter en väldigt enkel princip: Ställ inga krav på andra som du inte kan leva upp till själv.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-04-11 12:30:00
|
Andre |
Klart meddelsvwensson har kompisanda!! Har inte sagt ngt om det , men att polisen har det är HELT oacceptabelt. Klart att man ska ha andra krav på polisen.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-04-11 12:32:00
|
andre |
Menar du att polisen lider av omvänd kåranda??? Otroligt. Och det där med "uppför dig som buset" visar ju bara att jag har rätt.
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-04-11 12:46:00
|
Michael Lundahl |
"...uppför SIG som buset..." ska det stå. Ja, det är exakt vad jag påstår... att det finns en omvänd kåranda. Poliser tycker inte om buset. De - om några - ser vad brottslingar gör mot andra människor. När det så visar sig att en kollega, någon som sagt sig jobba emot buset istället visar sig vara som dem, då blir han INTE populär. Vi kan likna det vid förräderi. Hur glada blir folk på förrädare?
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-04-11 12:47:00
|
Rex |
Michael Lundahl, nu är du tyst.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-04-11 12:58:00
|
e |
han gör bort sig..
|
|
Inlägg #14: Postat: 2002-04-11 13:14:00
|
k |
Tyvärr är det ju så att det väldigt sällan "visar sig", eftersom just sådana utredningar har svårt att komma någonstans, märkligt nog, att väldigt många läggs ner av åklagaren pga brist på bevis eller "brott kan inte styrkas".
|
|
Inlägg #15: Postat: 2002-04-11 17:19:00
|
Elohim |
Lär dig att tänka själv, pappas pojke! Eller lär dig veta hut!
|
|
Inlägg #16: Postat: 2002-04-11 17:19:00
|
Elohim |
Mikael Lundbad: Lär dig att tänka själv, pappas pojke! Eller lär dig veta hut!
|
|
Inlägg #17: Postat: 2002-04-11 17:33:00
|
f |
Ointellektuella Kling och Klang-poliser får ointellektuella Kling och Klang-söner.
|
|
Inlägg #18: Postat: 2002-04-15 20:09:00
|
Anders Linnard |
Polisen ser inte sina brott som brott. Dessutom har de politisk färg, du hittar en överväldigande majoritet moderater bland snuten och de har också en allmänt fördomsfull och fientlig kultur. Fast sådant här är ju hopplöst att diskutera med snutsonen Lundahl, eftersom han uppenbarligen identifierar all kritik mot polisen som kritik mot sin pappa. Vanligtvis brukar barn genomskåda sina föräldrars övermänsklighet i tonåren, men vi kan ju inte alla vara lika.
|
|
Inlägg #19: Postat: 2002-04-16 14:52:00
|
stene |
Anders, vilken undersökning stödjer du dig på när du säger att polisen består till största delen av moderater?
|
|
Inlägg #20: Postat: 2002-04-17 10:50:00
|
Emelie |
GÖTT! Äntligen orkade några jiddra lite med det den där inkopetenta jidderidioten till MEDIAHORA: Michael Lunddahl. Michael inse att du har gjort bort dig den här gången! Har du inget annat liv än att sitta och runka fram spydigheter här på sourze? Du e som något kletigt och äckligt som inte vill försvinna...
|
|