Inlägg #1: Postat: 2002-04-11 13:22:00
|
Madeleine |
Byta kanal? Bara för att man byter kanal och på så sätt slipper se det man inte vill se, så betyder det ju inte att programmet försvinner. Prova själv! Blunda några sekunder när du ser något du inte gillar, öppna sedan ögonen så märker du att det du blundat för finns kvar.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-11 14:21:00
|
Björn |
Nä, menar du? Det är klart att det är så. Som t.ex. alla program på TV där feminister tillåts breda ut sig hur som helst för att inte nämna all mans-förnedrande reklam och alla förväntas klappa i händer...Jag byter då kanal, men skiten finns kvar. Skillnaden är att jag inte gnäller om det i långa artiklar...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-11 23:32:00
|
prime |
så rätt Björn... jag vill varken se kvinnoförnedring eller mansförnedring. mycket blunda blir det..
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-13 22:15:00
|
joppe |
Jag vill inte se svält för det är så obehagligt. Så det är bara att byta kanal eller blunda så slipper man eländet. Du är smart du Björn.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-14 01:03:00
|
Ex man |
Det har fastställts av forskare att mannen är en utdöende art. Det du. Vilken fin framtid, då du och dina vänninor kan ha det mysigt med varandra. Att slippa dessa män, som utan undantag är svin. Pappor, bröder, pojkvänner och så vidare, alla borde dö redan idag, eller hur?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-18 00:36:00
|
Christer H |
Madeleine, joppe mfl. Till skillnad mot svält och annat viktigt att engagera sig mot, så finns TVprogram för att folk tittar. Slutar människor titta, så läggs programmen ned. lätt som en plätt! Mvh CH
|
|