Inlägg #1: Postat: 2002-04-10 19:51:00
|
Michael Lundahl |
Ha... ta en alvedon mot dina febriga kioskthrillerdrömmar va? Den dagen en Hitler försöker ta över kommer polisen att vara vår främsta bundsförvant. Med tanke på att de aktivister som skapar rubriker är klart facistiska i sitt beteende är det dem vi ska vara oroliga för, inte polisen.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-10 23:22:00
|
Fridolin |
Jenni:
Dina uttalanden gör mig mörkrädd. Verklighetsfrämmande, ovidkommande...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-10 23:26:00
|
Fridolin |
Spännande att du som verkar så antikapitalistisk säljer dig och jobbar där du jobbar. Om du nu uppgivit en giltig e-postadress.
"Marknadsfakta Åre AB
Marknadsfakta Åre AB bildades i juli 2001...Verksamheten bygger på marknadsundersökningar genom framförallt telefonintervjuer och har två huvudinriktningar:
Reklam/Media-undersökningar
Rese- och Turistdatabasen TDB"
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-11 15:30:00
|
Tony |
Spelar det ngn roll vart tjejjen jobbar? Jag bryr mig inte...Har inte med debatten att göra helt enkelt.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-11 17:13:00
|
Fridolin |
Tony, hon gastar om Babylons murar och jobbar själv på ett marknadsundersökningsföretag. Rimmar det inte ganska så illa?
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-11 22:38:00
|
Lasse Thn |
Jo du Michael...historiskt sett har ju alltid polisen stått på folkets sida mot diktatore och fascistiska regimer......just det. Och det finns säkert inga högerfascister inom den svenska poliskåren heller...
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-12 12:49:00
|
Tony |
Vaddå? Rimmar illa???? Jag tycker däremot att de mesta som du skriver rimmar riktigt illa! Men vart du jobbar struntar jag i.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-14 15:51:00
|
jenni |
Fridolin/Michael: Varför bryr ni er överhuvudtaget om mig? Jag har ju tydligen läst alldeles för många kioskthrillers och tagit alldeles för få alvedon, har ingen verklighetsuppfattning och rimmar illa. Sen att jag faktiskt har ett jobb, istället för att leva på staten måste ju betyda att jag inte är någon riktig antikapitalist eller var det nu var...
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-05-06 21:52:00
|
Jorgo |
Jenni jag bryr mig om dig, vaar makt är paa gatan, gaa ut och skapa politik. Och var inte orolig för att de här fega försoffade liberalerna har en chans mot dig paa den arenan, de kan bara gagga.
|
|