Pojkar som Hannes och resten av världen

Den här tråden diskuterar artikeln Pojkar som Hannes och resten av världen.
Inlägg #1: Postat: 2002-04-10 16:10:00
Sebastian Weil
Bra skriven text utan att använda dig av kallhamrad logik à la fackuppsats. Vore _ännu_ bättre med lite schvungigare inledning. Annars riktigt bra.
Inlägg #2: Postat: 2002-04-10 16:33:00
D.E
Svinbra artikel! Synd bara att Hannes "den självutnämnde martyren" Westbergs artikel kommer att få så mycket fler läsare...
Inlägg #3: Postat: 2002-04-10 16:38:00
herr namnlös
"livets ord, hells angels eller attac" - de stora nyansernas mästare har talat.
Inlägg #4: Postat: 2002-04-10 17:46:00
Fridolin
Mycket bra artikel, du kommer nog få mothugg på det du skrev om attac och det är synd.
Inlägg #5: Postat: 2002-04-10 19:30:00
Jenni Unger Hedman
Dumförklara INTE Hannes, killen har trots allt levt det han berättar. Fråga: Var du i GTB? Har Du någonsin tyckt något som gått emot strömmen eller var Du också en av dem som röstade för EU bara för att alla andra gjorde så?
Inlägg #6: Postat: 2002-04-15 19:47:00
Charles
Jag måste verkligen uttrycka min uppskattning för din artikel. Är också väldigt trött på "rödvinsvänstern" som sitter hemma och myser och löser världsproblemen, samtidigt som miljontals människor kämpar varje dag för att göra sina liv bättre.
Inlägg #7: Postat: 2002-04-26 09:37:00
Anders Linnard
Snälla, måste du vara så stolt över att du har fördomar mot vänstern. Jag är rätt säker på att vänstern har en betydligt bättre historiepolitisk koll än vad snittmedborgaren har. Det är naturligt om man är intresserad av politik att det blir så. Läs hannes artikel igen och se om det verkligen är troligt att han inte har koll på RAF, Röda Brigaderna eller liknande. Den här texten handlar om din egen okunnighet, inget annat.
Inlägg #8: Postat: 2002-04-26 10:20:00
PH
Ja, det är väl det det går ut på? Att vänstern är moraliskt bättre än "snittmedborgaren". Snacka om elitism. Försök förstå att vänsterns bild av historien och politiken bara är EN bild och en ganska begränsad sådan.
Laddar...