|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-10 12:35:00
|
|
Q |
Det finns olika typer av blickar. T ex uppskattande blickar och avklädande... Gissa vilka som inte är så trevliga. Du vet säkert själv vilken din inställning till de kvinnor du iakttar är, och om inställningen är schysst, märker även "den iakttagna" det. Samma sak vad det gäller kommentarer. En del känns som trevliga komplimanger, andra som klyschor i syfte att ragga för en kväll, beroende på hur de ställs och mycket på VAD som sägs såklart....
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-10 16:57:00
|
|
Snuskgubben |
Wow!
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-10 17:52:00
|
|
Elin |
ja som Q säger sá är det stor skillnad mellan blickar o blickar. det är inte sá roligt när ett gäng gubbar i 80-árs áldern det har hänt rástirrar och kommenterar ens bröst. naturligtvis är det en helt annan sak att fá en ev. uppskattande blick och ett leende.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-15 18:16:00
|
|
Juanita |
Q: Hur avgör du? Har alla likadana blickar? Låt män/kvinnor titta, ultrafeminister får mig att spy.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-17 18:09:00
|
|
Jacob Rudbäck |
Ni har ju så dåligt självförtroende hela bunten. Ta o säg till gubbfanskapet att köpa sig en tv eller något. ...o så snackar ni om att bli chefer, när ni inte ens kan klara av att någon tittar på er på "fel" sätt...
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-30 16:23:00
|
|
elin t.h |
juania:ultrafeminiser? du ta mej fan inte klock nânstans. är du verkligen utbildad jurist? har mycket svârt att tro de. jag tror att du Är 16 och och att det enda du bryr dig om är dina buffaloskor.
jacob:om jag ser dig sâ ska jag klämma pâ dina kulor, sâ fâr vi se var ditt självförtroende är nÂnstans.
|
| |