|
Inlägg #21: Postat: 2002-04-10 14:07:00
|
|
Magnus L |
Till Whilde: "Förstå sig på" är kanske fel uttryckt, men allt fattar man inte direkt. ganska mkt musik kan man lära sig tycka om. Ibland får man anstränga sig. Som att knäcka en kod.gäller väl förmodligen de flesta konstarter
|
| |
|
Inlägg #22: Postat: 2002-04-11 13:54:00
|
|
Den vansinnige skrattaren |
"Soundtrack of Our Lives och Caesars Palace."
Moahahahahahahahahahahahahaha.
Wildhe, you made my day!
|
| |
|
Inlägg #23: Postat: 2002-04-11 20:36:00
|
|
Martin F |
Det verkar som om de som hänger upp sig på Håkans framgång stör sig på rösten mestadels, i alal fall av de som yttrar sig här. Jag är inget fan av Håkan, gillar inte heller hasn musik, men jag låter de som gillar honom göra det, oavsett anledning.
Måste musik klinga vackert förresten? Jag misstänker att här finns inte många anhängare av noise, ambient och drones här inne... SNäv musiksmak är lite rtråkigt om folk har, men tyvärr väldigt svårt att göra något åt.
|
| |
|
Inlägg #24: Postat: 2002-04-12 12:32:00
|
|
Johan |
Det där var pinsamt stefan för att yttrycka sig milt. Vad menar du med "lagom egentligen"?
personligen älskar jag hellström, han sjunger lite falskt men vad fan gör det? ett stort hjärta och känslighet slår alltid tråkigta jävla musikteorestisk resonemang. Det finns ingen obejektiv jävla smak.
|
| |
|
Inlägg #25: Postat: 2002-04-12 14:18:00
|
|
Johan |
Jag förstår inte. Vad driver människor att skriva sådana här riktigt usla artiklar? vad vill ni egentligen? litar ni inte på människors omdömen när det säger att de gillar hellström oerhört mkt och känner igen sig i hans texter? vad fan vill ni? vill ni påvisa att ni har mer rätt än oss övriga. givetvis gäller det även för dem som gillar han.
|
| |
|
Inlägg #26: Postat: 2002-04-12 14:20:00
|
|
johan |
tro mig eller inte, jag bryr mig inte. men jag såg fort jag hör "en vän med en bil" börjar mina knän vibrera.
|
| |
|
Inlägg #27: Postat: 2002-04-13 12:09:00
|
|
Stefan Whilde |
Att Hellström sjunger falskt är helt okej för min del. Musiken och texterna tilltalar mig inte särskilt mycket. Känns intetsägande, går in i ena örat och ut genom det andra. Mitt debattinlägg handlar om oreserverade hyllningsserenader och hur pinsamt det kan bli. Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #28: Postat: 2002-08-07 15:59:00
|
|
JJ |
Ingen som har lagt märke till att Håkan har snott jävligt mycket textsnuttar från Morrissey och översatt mer eller mindre rakt av?
|
| |
|
Inlägg #29: Postat: 2002-08-28 00:11:00
|
|
zanzibar. |
jo. men jag ser det som en kärleksförklaring till smiths och morrisey. håkan har sagt att dom raderna har betytt så mycket för honom, att han var tvungen att ha med dem. liksom håkan snor även morrisey en hel del.
|
| |
|
Inlägg #30: Postat: 2002-11-22 15:14:00
|
|
Daniel |
Egentligen tycker jag inte om att bunta ihop hela svenska folket sådär, men i sak har du helt rätt.
|
| |