|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-08 16:39:00
|
|
Christer H |
Är du lesbisk, Maria? Om inte hur kan du uttala dig om andra kvinnors sexighet? Själv vet jag inte vem Pillan är trodde hon var skidåkare. Men tycker Cafes läsare att hon är sexig så är hon väl det....Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-09 11:32:00
|
|
Anna H |
Maria: Samtidigt ar det valdigt sorgligt att en kvinna som ar 30, 3-barnsmor och har en lang och bra karriar bakom sig fortfarande sager sig bli smickrad av att fa posera avkladd pa bild i en herrtidning. Man tycker att man borde satta storre varde pa annat da.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-09 13:58:00
|
|
Q |
Christer H, sluta vara så inskränkt. Såklart man kan uppleva en annan kvinna sexig, utan att vara lesbisk. Behöver inte betyda att blodet rinner till, så att säga... Samtidigt håller jag med Anna, och att bli utsedd till Sveriges sexigaste är I SAMTLIGA FALL en mycket tvivelaktig ära som borde IFRÅGASÄTTAS av de som utses och av de som utser samt läser förståss...
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-09 14:30:00
|
|
Q |
Förresten Christer H: vad har Marias sexualitet med saken att göra överhuvud taget?
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-09 14:46:00
|
|
Maria |
Nej, jag är inte lesbisk, men jag kan säga om jag tycker en tjej är sexig eller ej. Det är väl inget konstigt med det. Att säga att nån är sexig betyder inte att man vill ha sex med personen i fråga.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-04-09 19:09:00
|
|
Lisa |
Du är klok Anna H. Håller med dig att det är sorgligt att en kvinna 30 vill ställa upp i en herrtidning. Jag tror att tidningne Café tackade PW för att hon ställde upp i tidningen genom att påstå att hon är framröstd av läsarna,, för några år sedan klagade PW på att hon aldrig kom med på ngn sexigast lista, hon vek ut sig strax efter och nu är hon med.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-04-09 19:10:00
|
|
Lisa |
Hur kan du Maria R tycka att Pernilla är sexig, när blev meningslösa asflabb sexigt En sexig människa ska väl vara sensuell och ha sug i blicken.
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-04-10 14:31:00
|
|
Lennart LG |
Men... Pernilla? Jag menar... Pernilla? Hon är ju lika osexig som de finska systrarna Lilli & Sussi. Det finns ett oräkneligt antal genuint sexiga kvinnor över 30, och Café plockar ut ...Pernilla? Det är ju den yttersta sågningen av övriga kvinnor i landet.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-04-11 02:01:00
|
|
Elin T.H |
och det sorgligaste i allt detta är att folk bryr sig. det är ointressant hurvida hon är sexig eller ej, det är väl snarare sjukt att det finns folk som läser sánt skit café, dá och att folk röstar fram "sexigast". och jag tycker även att det är synd att folk som navid bryr sig om att skriva en artkel om det, och klagar pá att det är just pernilla som blev vald!
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-04-13 11:01:00
|
|
Juanita |
Lennart: Sågning av resten är att ta ut Therese Ahlshammar på den listan.
|
| |