|
Inlägg #1: Postat: 2002-04-02 21:36:00
|
|
Sanna Parkell |
Gipsskivorna blev ordentligt UPPSKRUVADE. Det lät bättre med spika i rubriken, fast jag visste att någon skulle kommentera det, kvinnlig intuition...
Tyvärr inte så bara, snedtak, konstiga vinklar och hål för rör och elektriska uttag.
Vi hade säkert klarat det själva, men då hade vi inte varit färdiga till idag när golvfirman kom.
OBS! Det var inget klagande, bara konstaterande, och jag löste faktiskt situationen själv.
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-04-03 09:36:00
|
|
Jörgen G |
Kvinnlig intuition... Att medvetet skriva fel, och sedan säga "Jag visste det!" när någon säger till?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-04-03 12:51:00
|
|
Sanna Parkell |
Suck! Tydligen har jag gett mig in på farlig mark. Jag som bara ville dela med mig av min vardag.
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-04-04 17:56:00
|
|
Christer H |
Bra Jörgen! Kvinnorna skall tuktas och hålla sig till det de behärskar. Sanna, gipsplattor är manligt minerad mark, så du vet!
Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-04-04 21:46:00
|
|
Sanna Parkell |
Tyvärr, jag kan inte hålla mig ifrån det. Idag köpte vi furudörrar med glas i som ska monteras upp i valvet mellan datarummet och vardagsrummet. Fast då ringer vi inte pappa, det klarar vi själva, har redan bytt sex dörrar med karmar tidigare. Förresten kan kvinnor allt män kan, och mer.
|
| |