Hon rotade bland mina kondomer

Inlägg #1: Postat: 2002-04-02 16:01:00
David
Tre råd
1. Använd kedja till plånboken har rädda mig otaliga gånger
2. Ha inte kondomer i plånboken i alla fall inte om du brukar ha den i bakfickan eftersom förpackningen då lätt går sönder vilket torkar ut själva kondomen vilket göra att även den går sönder när man väl ska använda den.
3.Gå in på alternativ under spara som för att lösenordsskydda ditt worddokument
Inlägg #2: Postat: 2002-04-02 17:23:00
Q
Det spelar väl ingen roll om hon såg dina kondomer... Hon kunde säkert räkna ut ändå att du var en sexuellt aktiv ung man, och en ansvarsfull sådan dessutom : Värre med texterna - lyd rådet här under eller plocka helt enkelt ur disketten...
Inlägg #3: Postat: 2002-04-02 17:42:00
Fredrik Jung Abbou aka Storangen Hellmopper!
Man kan dra tva slutsatser av denna text om dig din saltisraggare. 1. Manniskor i Sverige ar forvanandsvart arliga, lamnar in prylar o ringer upp folk etc. 2. Enda ggrna som du skaffar nya kondomer ar nar du aterigen sumpar planboken ;-
Gar det inte att fa hugg pa saltisbanan hem nufortiden?
Inlägg #4: Postat: 2002-04-02 20:41:00
Oskar S
Jag förlitar mig på människornas ärlighet men litar inte på någon!
Paradoxalt, jag vet.
Inlägg #5: Postat: 2002-04-02 22:47:00
P
Tråkigt att du ständigt förlägger dina plånböcker men det är ännu värre att du tydligen anser att preventivmedl helt och hållet är kvinnans skyldighet, När man läser ditt inlägg kian man förstå varför aborttalet är lika högt år från år.
Inlägg #6: Postat: 2002-04-05 18:56:00
Anna Li
Det är intressant i en tid då man som medelålders uppfattar att yngre ägnar sig åt rakade underliv, piercade pungar och avancerade klämkäcka kompisknull kan samtidigt ngt så odramatiskt och vardagligt som kondomer vara pinsamt för en relativt ung man. För mig går det inte ihop.
Inlägg #7: Postat: 2002-04-05 19:42:00
Emma nyfiken
Det är klart att hon kollade i plånboken och pillade på kådisarna! Vem fan skulle inte kolla igenom en upphittad plånbok? Det är priset man får betala om man tappar bort en så avslöjande ägodel. Förresten ringde hon säkert nummerupplysningen och frågade efter ditt mobilnummer. Då fick hon ju träffa kondommannen till på köpet. Hahahhahaha
Inlägg #8: Postat: 2002-04-07 21:34:00
Oskar S
Ja.
Du gör mig röd i ansiktet, igen.
Jag tror att jag måste skärpa mig framöver innan det blir Emma som hittar den där förbaskade plånboken...
Laddar...