Robinson-Emma kränker mänskligheten

Inlägg #1: Postat: 2002-03-29 15:43:00
Q
Dessutom vet ingen om Emma kankse ifrågasatte tröjan, men blev övertalad till att bära den ändå, eller hur? Det är sällan lätt att vara nybörjare i det här fallet nybörjare som offentlig person, och man kan lätt i sådana osäkra situationer lita fullt och fast på "de som vet bättre" i omgivningen.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-29 17:44:00
Liza
Det är klart man är dum i huvudet om man inte har någon kunskap om andra världskriget! Pucko!
Inlägg #3: Postat: 2002-03-31 14:20:00
bettan
jag tycker att emma saknar begåvning.Har man gått skola är det vissa saker man bör veta.Det är bara för att hon har silikon brösten hon har skivkontrakt.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-31 14:37:00
Q
Liza, jag menar bara att det inte betyder att man inte har någon kunskap om andra världskriget för att man inte direkt kopplar om en "cooling" i det här fallet tv-presentatörerna med övertalningsförmåga lyckas få henne att ta på sig en tröja med namnet Treblinka. Dessutom fattar jag inte varför människor har så otroligt bråttom att klanka ner på varandra och se andras svagheter. Blir världen bättre för det?
Inlägg #5: Postat: 2002-04-12 21:35:00
richard
hon kanske inte är DUM men det är skrämmande och otroligt kränkade mot samtliga som har någon som helst koppling till andra världskriget att inte veta något alls om detta. det handlar inte om något enstaka datum och något enstaka okänt namn. hon missar gång på gång självklara namn och händelser som man bara måste veta om, hur oallmänbildad man än är.
Laddar...