Mediaeliten tar sig friheter

Inlägg #1: Postat: 2002-03-26 19:52:00
Lena forts
Jag vill gärna ha ett svar på min undran och om du funderar så kan jag intyga att jag menar det på fullaste allvar.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-27 00:02:00
Lasse
Ser man på... Du är alltså inte felfri själv, Michael lille? Ska bli intressant att se hur du reparerar det här glashuset...
Inlägg #3: Postat: 2002-03-27 00:18:00
Michael Lundahl
De där citaten kommer *INTE* från mig. Lägg inte ord i min mun som inte hör hemma.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-27 00:23:00
Michael Lundahl
Jag vet att jag har varlit syrlig i tonen mot dig ibland... men felra av de utryck du lägger i min mun har *ALDRIG* funnits där innan. När du har fått ordning på vem som sagt vad svarar jag dig.
Inlägg #5: Postat: 2002-03-27 00:41:00
Lena V
Du kräks över mitt stinkande besserwisseri. Vidare förstår jag inte att folk onanerar, att sex luktar, att det finns safter som rinner till, att lyset inte behöver vara släckt okej, inte frigid kossa, bara extremt sexuellt hämmad då. Jag leker självutnämnd moraldomare, jag är en medelsvensson-snobb som sitter på mina höga hästar och en gammalmoralist att spy över...det är bara från en av dina artiklar..
Inlägg #6: Postat: 2002-03-27 00:49:00
Lena forts
Du avskyr mig Lundahl, och det är det din fulla rätt att göra, men att publikt ge mig alla dessa egenskaper - i en och samma artikel, jag kan hämta fler citat av dig under kommentarer eller andra artiklar - är ett djupt personligt påhopp. Jag har lika stor rätt att högt delge mina åsikter om samhällsklimatet även dokusåpor utan att någon går till personangrepp och tilldelar mig en massa egenskaper.
Inlägg #7: Postat: 2002-03-27 09:12:00
susanne englund
Lena! Det vore bra om du hänvisade till de artiklar som du pratar om så att jag som läsare kan få en uppfattning om vem som kastar skit på vem!
Inlägg #8: Postat: 2002-03-27 10:51:00
Michael Lundahl
Nej Lena... jag hatar inte dig. Jag gillar dig faktiskt eftersom du så ofta svarar på min syrlighet med så glada avväpnande kommentarer. Du bjuder på dig själv i stora mått och det gillar jag. Det är sant att jag ibland retat mig storligen på det du har skrivit. Men handen på hjärtat: Har jag verkligen varit så geniunt *elak* som LF och AS var i sina artikler? Om du känner det, då ber jag verkligen om ursäkt och ångrar mina ord.
Inlägg #9: Postat: 2002-03-27 11:56:00
susanne Englund
Ok Jag har tittat tillbaka lite på tidigare artiklar och nog är det så, Michael, att även du själv sitter i glashus. Den har artikeln var bra men visst har du skrivit kränkande om Lena V. Tråkigt!
Inlägg #10: Postat: 2002-03-27 14:02:00
För MLs drapor bevare oss de mänskliga rättigheter
Jaja, lätt att säga men svårare att göra var det...

Du kan ju alltid odla lite gurkor i det där glashuset?
Inlägg #11: Postat: 2002-03-27 14:26:00
Erik
Jäkla snack om glashus här. Det är väl liiite skillnad på att gå hårt fram i en debatt mot någons uttryckta åsikt och att lura någon att göra bort sig bara för att man anser att denne har förverkat sin rätt att bli behandlad med respekt genom att vilja bli känd.
Inlägg #12: Postat: 2002-03-27 16:12:00
nihilisten
Bra talat Erik.skrivet
Åter fenomenet *sak* o *person*.
Tämligen säker på att Lundahl har lika lite aversion mot LENA V som jag har mot M.LUNDAHL.
glad påsk
Inlägg #13: Postat: 2002-04-02 18:36:00
To young - Alise
Tv eller internet eller tidningar eller radio. Förnedring är förnedring Ingen respekt. Människor FÅR tycka vad dom vill, men dom får INTE säga vad dom vill. Det trode jag manb lärde sig i lågstadiet! Men männskligheten är kanske på väg bakåt? Visa RESPEKT eller var TYSTA!
Det är min åsikt, har ni annan säg det. Men visa respekt. //Alise
Laddar...