|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-24 16:49:00
|
|
Christer H |
....Men, inte fan är män "amöbor" kommunikativt. Och, sex är faktiskt nåt man är två om! Vill du få mer än högst sporadisk "fyllesex" framgent, så får du nog anstränga dig lite, och möta dina kvinnor på halva vägen... Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-26 12:03:00
|
|
Jörgen G |
Vad Hampus frågade efter var väl kvinnor som var beredda att anstränga sig lite, och mötas på halva vägen. Är det fler än jag som känner igen mig? "Varför får jag aldrig leva ut min sexualitet? Gång efter gång tvingas jag att hålla på min utlösning och smeka mina sexpartners tills jag vill spy. Veckorevyn har gett mig prestationsångest för att jag vill ha naturlig sex."
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-26 13:28:00
|
|
Christer H |
Jag håller ju med om att "kraven" kan vara för höga. Men män, lika lite som kvinnor, tvingas till underordning. Vi väljer själva! Bra sex blir det när bäggealla tar ansvar för sin egen njutning, främst. Fungerar inte det får man söka nya partners. Varför inte prova med Hampus, Jörgen? Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-26 16:21:00
|
|
Hampus |
"En man vet ju hur en man vill ha det". Var det inte Platon som sade det. Tyvärr så vill väl många män ha en kvinna. Så där faller det resonemanget.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-26 20:44:00
|
|
Jörgen G |
Det är bara att välja bort varan om priset är för högt, eller hur, CH? Tyvärr är vi ju programmerade att föra våra gener vidare. Annars skulle nog jag vara lyckligare om hjärnan kunda ta kommandot över hormonerna lite oftare än vad nu är fallet...
|
| |