Jag är en dålig älskare

Den här tråden diskuterar artikeln Jag är en dålig älskare.
Inlägg #1: Postat: 2002-03-24 11:05:00
Peter
Det här kommer att smälla fint. Tänk vad skit du kommer att få för det är. För det är ju så HEEEEEMSKT att vara tjej nuförtiden... Go Hampus! P
Inlägg #2: Postat: 2002-03-24 11:38:00
stefan
fett! men du har ju helt rätt. väntar bara på drevet - kommer att bli en instressant debatt :
Inlägg #3: Postat: 2002-03-24 11:50:00
Sofie
Om det är så här du känner så är det ju inget fel med det, felet ligger i att du inte kan vara ärlig och stå för det. Finns inget värre än folk som ljuger för att göra någon nöjd. Men sen hoppas jag också att du fattar att de flesta tjejer behöver förspel för att överhuvudtaget bli våta.. och du vill väl inte ha sex med en tjej som inte är det?
Inlägg #4: Postat: 2002-03-24 11:51:00
Sofie
forts...
Personligen gillar jag att "bli tagen" bakifrån, det handlar inte om att det är okänsligt eller nåt, det bara känns bäst på nåt sätt... dessutom så kan jag smeka mig själv under tiden och jag måste erkänna att det är mycket skönare än när någon killar försöker.. med försöker menar jag inget taskigt, klart dom gör sitt bästa och ibland är det jättebra, men ja.. man känner ju sig själv bäst...
Inlägg #5: Postat: 2002-03-24 12:17:00
Anna E
Jag tror att "smällen" kommer att utebli. Inte för att du inte är provokativ, men för att du är rak. Det går inte att förbanna känslor.

Däremot... Vad hände efter halva texten? Är jag dum i huvudet som uppfattade det som en ursäkt till den första halvan, att den i så fall var påhittad... I så fall förstår jag inte meningen. Vrid perspektiven tydligare. Jag läser intresserat.
Inlägg #6: Postat: 2002-03-24 12:47:00
Marcus P
Med risk för att bli kallad "drevet" vågar jag påstå att du generaliserar.
Inlägg #7: Postat: 2002-03-24 12:47:00
Anna E
forts... Men det gör mig uppriktigt ledsen och förbannad att den här debatten blir ett kalas av hurrahrop för motstående åsikter. Var ligger triumfen?
Inlägg #8: Postat: 2002-03-24 15:21:00
gisela
kvinnors orgasm är viktig för artens överlevnad. I shit you not. rent logiskt borde det ju då vara naturligt för män att bry sig om den och de evolutionära losers som inte gör det får inte sprida sina gener vidare. *bwahaha*
Inlägg #9: Postat: 2002-03-24 16:48:00
Christer H
En ung mans frustration, delvis sant, men bara delvis. Visst är sexdriften vår primära drift. Och vår drift är att sätta på och sprida vår säd. Men det gäller nog män i alla åldrar. Och visst är samhällets och kvinnornas krav på oss män, många ggr omöjliga och orättvisa, men ffa olika. ...forts.
Inlägg #10: Postat: 2002-03-24 16:58:00
Isadora Wing
Du tror fel om du tror att alla kvinnor vill ha ömhet, skvalig musik och doftljus att ackompanjera sexakten med. Det finns de som drömmer om det knapplösa knullet. Dessutom är det fantastiskt tröttsamt med alla som söker förklaringar till sitt eget beteende i vad som populärt brukar kallas grottmänniskor. Vad får någon att tro att just den perioden ur evolutionen etsat sig fast i generna? Och varför tror folk att de vet hur våra "förfäder" på den tiden faktiskt levde och resonerade?
Inlägg #11: Postat: 2002-03-24 18:32:00
Fredrik Jung Abbou
Bra vinkling och mkt sanning. Personligen tycker jag det borjar bli lite for mkt dalt pa vissa omraden.. typ sexet. Killars prestation mats extremt mkt publikt medans killar ALDRIG far uttala sig om kvinnors prestationer.. Som valdigt ofta suger om du fragar mig. Att hitta en tjej som e in tune med sig sjalv och vagar vara sa mycket manniska och galning som mojligt ar sa javla svart tyvarr. Tjejer ar i allmanhet sa javla knutna att man dor. Aven dem man kanner mkt val. Synd om dem dock
Inlägg #12: Postat: 2002-03-25 12:34:00
Hasselbergarn
Du har rätt i att det inte är lätt att vara man men det ursäktar inte att vara ett odrägligt ego mellan lakanen. Att vara mot andra som man vill bli bemött. Att ge och ta. Egoister lever bäst tillsammans med just sig själv....
Inlägg #13: Postat: 2002-03-25 12:55:00
Anna Li
JA! Om du smeker dina sexpartners tills du nästan vill spy är du garanterat en dålig älskare. Du får väl fundera över vilka alternativ du har.
1 Ha sex med villiga kvinnor som är lika lättupptända som du
2 Ha sex med villiga kvinnor - men som behöver längre tid på sig vilket innebär att du måste genomlida ett jobbigt förspel
3 Skit i och ha jobbig sex
4 Våldta tjejerna rakt av.
Inlägg #14: Postat: 2002-03-25 14:35:00
Anders
Jag hoppas denna artikel blir redaktionens val. Yeahright, som om dom skulle välja denna, men ändå. Gött att du slåss för kukens rättigheter
Inlägg #15: Postat: 2002-03-26 11:18:00
Anna Li
Varför är den här på Politik? Är det en allegori som egentligen handlar om politik? Är du en dålig politiker eftersom du inte gillar förhandlingar och kompromisser förspel? Bara vill fatta beslut och sedan vände ryggen åt resultatet? Då kvarstår samma alternativ som jag föreslagit nedan lätt modifierade
1. Skaffa över 50 av rösterna både internt och externt
2. Acceptera spelets regler
3 Sluta med politiken
4. Bli diktator.
Inlägg #16: Postat: 2002-03-26 17:55:00
Szofia
Den känslan som kommer när jag läser din "artikel": jag vill kräkas. Jag hoppas du får runka ensam i resten av ditt liv och att ingen tjej/kvinna tvingas ta hänsyn till dina "djuriska behov". Tjejer vill också ha rått, häftigt sex men uppfostras till att vara den romantiska partner som helst bara har förspelet. Sen varför den här artikeln hamnade under rubriken POLITIK förstår jag inte alls. Knullpolitik eller?
Inlägg #17: Postat: 2002-03-27 00:21:00
Mia
Vet inte hur gammal du är men jag antar att du är i din mest testosteron-stinna ålder. Ingen kan väl anklaga dig för det men det kan ju ställa till med problem. Om 5-10 år sådär kanske du också uppskattar "smek och lek".
Inlägg #18: Postat: 2002-03-27 12:32:00
Anna
Jag fattar inte riktigt. Vem är det som påstår att det du känner inte är normalt. Jag har själv ett hett, vilt och kanske som du säger ett oromantiskt sexliv. Romantiken tar man hand om med lite mys vid tv:n hålla handen, pussar, kramar och i vardagen. Ialla mina relationer, så har det alltid varit så. Och som mina vänner säger så är det precis samma för dem. Stå på dig och fortsätt rulla i halmen, hollywood sex hör hemma på duken inte i sovrummet Kram på dig!/ Anna
Inlägg #19: Postat: 2002-04-08 08:49:00
johanna
Sex är som bilkörning. Om du bara talar om körning - då blir det ju ganska tomt. Men om du talar om vilken bil du kör, då blir det ju skillnad. Du kör försiktigt och ömt en Jaguar, men sliter säkert på en Lada. Så är det också viktigt med VEM du ligger, inte bara att du ligger.
Inlägg #20: Postat: 2003-07-18 02:13:00
Tobbe
Det här är verkligen en av de bästa artiklarna jag läst här. Kommer ofta tillbaks till den och läser den igen. Kalaskul!
Laddar...