Inlägg #1: Postat: 2002-03-22 13:02:00
|
Anna |
Problemet är ju att männen inte släpper till tillräckligt ju! De somnar ju direkt.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-22 13:04:00
|
Anna |
Förlåt. Inte alla män kanske.. Men efter utlösning är det ett biologiskt faktum att män blir urladdade efter en.. hm.. "explosion".
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-22 15:09:00
|
Jörgen G |
ALLA blir urladdade efter en orgasm, inte bara män! Man blir trött helt enkelt, rent fysiskt. Det har ingenting med manligt/kvinnligt, eller brist på empati att göra om du nu skulle inbilla dig det! Jag har i perioder lidit av tidig utlösning ,och därmed lärt mig att först tillfredsställa min partner med diverse knep. Och du skulle bara veta hur många gånger det hänt att HON vänt sig om och somnat när HON varit färdig, och jag varit kvar och "väntat på mitt"!
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-22 15:15:00
|
Jörgen G |
Dessutom duckade du för frågan/påståendet i kommentaren. "Mannen ska lära sig att behaga kvinnan genom Tao". Är det det som var syftet med artikeln??
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-22 19:23:00
|
Anna Hahne |
Nejnejnej.. Då har du missuppfattat det helt. Mannen ska lära sig att ge både sin kvinna OCH SEJ SJÄLV en mycket större njutning genom Tao. Därför jag tycker att det verkar vara ett ypperligt sätt att uppnå sexuell jämlikhet mellan könens olika egenheter.
|
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-22 19:34:00
|
Anna Hahne |
svar 3: ALLA blir inte alls trötta efter en orgasm! Det kan faktiskt vara ganska uppiggande att få orgasm, för både män och kvinnor. Men däremot är det brukligt att männen blir något trötta efter utlösning.Nu snackar vi om de män med regelbundet sexliv Därför tror jag att det är bra att träna sin förmåga att "hålla inne" då och då, men inte alltid.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-23 14:02:00
|
Jag av kvinnligt kön |
Det där du skriev om att han på sin höjd säger jag ringer någongong sker ju vid s k tillfälliga kontakter, Det brukar väl vara ganska ömsesidigt. Få förhållanden som varar börjar med sex. Det bör väl en kvinna idag veta. Tao är väl för förhållanden.
|
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-24 13:23:00
|
Anna Hahne |
Syftet med citatet var att peka på mannens attitydförändring efter sex, inte om han ska ringa eller inte. Men en förklaring kan vara att boken skrevs på 70 eller 80 talet och då kanske det var brukligt att kvinnorna gav sex för att få kärlek och männen gjorde tvärtom. ? Nuförtiden är vi mer jämlika på det området one night stand tror jag.
|
|
Inlägg #9: Postat: 2002-03-25 12:56:00
|
Tjommen |
Vill bara påpeka att vi inte ska dra alla över en kam. Jag gav min kvinna en orgasm igår och hon tvärsomnade.
|
|
Inlägg #10: Postat: 2002-03-26 12:09:00
|
Jörgen G |
Nejdå Tjommen, det tror du bara! Läs Annas svar nr 6, det är uppiggande att få orgasm. Det är bara män som blir trötta efter en utlösning. Sådeså!
|
|
Inlägg #11: Postat: 2002-03-27 11:17:00
|
Anna |
Alla individer äro olika. Men min uppfattning är att kvinnor oftast inte tackar nej till längre samlag och oftare. Vilken tur? för dig som har hittat en kvinna som är dej mer jämlik sexuellt sett, eller? Var glad för det, jag tror inte att det kryllar av dem nämligen.
|
|
Inlägg #12: Postat: 2002-03-27 13:20:00
|
Jörgen G |
Alla individer är olika, men kvinnor tackar sällan nej till längre samlag, och män somnar efter utlösning. Fint klargörande av Anna, nu vet vi hur det är! På vilket sätt är Tjommen och hans kvinna sexuellt jämlika? Att båda somnar efter en orgasm? Själv blir jag något missnöjd om inte BÅDA håller sig vakna tills BÅDA är klara, eller kommer överens om att sluta! Eftersom jag 19 ggr av 20 håller mig tills hon är klar.
|
|
Inlägg #13: Postat: 2002-04-09 17:45:00
|
Anna |
Suck. Kvinnor och män har olika FÖRUTSÄTTNINGAR fysiskt! Sen får individerna gilla vad skråen dom vill. SOmna efteråt eller inte. En utlösning gör en man mer trött än en orgasm gör en kvinna. Såklart har alla regler undantag ; Jag talar ju inte för varenda enskild kvinna i världen.
|
|