Inlägg #1: Postat: 2002-03-20 21:55:00
|
Christer H |
Det är väl bara att börja prata om det Pernilla! Om det nu är så himla viktigt......Men det är väl förstås vi män, och hela det patriarkala strukturförtrycket som hindrar er, eller? Mvh CH
|
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-20 22:35:00
|
Anna E |
Lägg av Christer! Vad exakt är det du stör dig på? Du reagerar innan någon har sagt ordet ens. Hemligt är kul. Är allt hemligt är det inte så kul att bli visualiserad hela tiden. Informationen var ju att vi gör det.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-21 10:19:00
|
Peter |
Pratas det verkligen så mycket om att män runkar?
|
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-21 23:03:00
|
Mia |
Håller med Peter. Jag tycker inte det talas så mkt om att män runkar. Det säljs ju en hel del herrtidningar men jag har då aldrig sett ngn försvinna in på toa med någon tidning alltså. Uppriktigt sagt tycker jag att onani verkar tråkigt som samtalsämne, både manlig och kvinnlig sådan.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-24 20:00:00
|
Christer H |
Själv har jag köpt ett härligt kvinnohuvud i silikon, med jätteskön mun, som jag onanerar med och sprutar i....... Hör själva, inte bombarderas vi med såna historier precis! Det är betydligt vanligare att få höra/läsa om kvinnors onani och hjälpmedel. Så Anna och Pernilla har helt enkelt missuppfattat hela saken. Sorry. Mvh CH
|
|