Nykter på krogen, jo i helvete

Inlägg #1: Postat: 2002-03-20 13:38:00
Marcus P
Jag håller med dig. Mina alkoholvanor är mer grekiska än svenska. Jag är halvgrek och det gäller ju att ta det bästa ur båda kulturerna. Tänker du ge dig in i zoodebatten? ;-
Inlägg #2: Postat: 2002-03-20 14:48:00
Trojan
Hehe...jag vet inte. Kanske man skulle kunna supa några giraffer fulla så folk får se hur dom själva beter sig på krogen? Om inte annat så skulle det ge begreppet "halsa en kvarting" ett helt ny mening. : Hur som helt, bra skrivet...och ämnet tål att debatteras tycker jag.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-20 15:08:00
Marcus P
Ha ha. På studentpubarna i Uppsala är "giraff" en benämning på ett stort rör med tappkran i botten. Det rymmer fyra liter öl.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-20 18:02:00
Druvan
Fan va trött jag är på alla starka satar som hävdar att de skiter i att gå ut för att det inte är värdigt dem. Jag förstår och håller med dem vad gäller deras invändningar, men vad fan... Om livet vore bara böcker ingen fylla, med dess smutsiga chanser, varför skulle man då fortsätta trava?
Inlägg #5: Postat: 2002-03-22 11:39:00
Trojan
Vem har sagt någonting om böcker? Dessutom, det är tyvärr inte så enkelt heller, eftersom de människor som blir packade på offentlig plats även blir andra människors problem. Ska man behöva hålla sig helt borta från gatorna på en Fredagkväll bara för att slippa hamna i slagsmål med någon packad människa? Folk får bli hur fulla dom vill...bara det inte går ut över andra. Men supa hemma anses vara "alkoholistvarning"...som om det inte vore det att supa sig full varje helg på rkogen? Lol.
Laddar...