Fredrik har flippat

Inlägg #1: Postat: 2002-03-06 19:46:00
Lena V forts
Huruvida jag har rätt eller fel är inte den egenliga sakfrågan. Den egentliga sakfrågan är Sourzes motto; En annorlunda röst i mediebruset. Alla har något att säga - gör det!. Strålande ide! Men för att den annorlunda rösten ska höras behövs mer exponering av den - och mindre av den som ändå läses av många sex, muff, ätstörningar, mer sex och en till skopa muff. Dom debatteras iaf, det ska red inte oroa sig för.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-06 19:48:00
Lena V slutligen
Skribenter och läsare, tillsammans med redaktionen ÄR Sourze. Därför måste en kommunikation mellan berörda parter kunna föras utan att alla slår ifrån sig och blir förbannade. För om än det finns 1000 saker att sägas, så kanske det i slutändan inte finns någon som vill lyssna, och då dör Sourze, vilket skulle vara en förlust. Inte minst för undertecknad.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-06 20:59:00
Fredrik Vargas Friberg
Håller med, och jag tror verkligen att Sourze kan utvecklas än mer,....har fullt med ideer om hur det skulle kunna ske...o det är jag nog inte ensam om att ha ideer om Sourze. Skribenter, läsare, och med redaktionen är Sourze.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-07 09:20:00
Ana
Verkligen sant! Vi lyssnar på kritik, senaste nyhetsbrevet frågade vi ju efter vad alla tyckte, så det är bara att svara. Jag är inte förbannad, men jag tycker att Fredrik borde få ett svar eftersom han missat en stor grej i sin text: nämligen att skribenterna är de som räknas mest. Inte vi på redaktionen.
Laddar...