Daniel: analysera fakta!

Inlägg #1: Postat: 2002-03-04 16:12:00
Daniel Skoglund
Som jag sagt i tidigare svar. Jag har inget emot den tes du försöker driva. Det har aldrig varit min poäng. Att vara skeptisk mot information från krigförande parter är bra. Vad som fick mig att reagera var att du förnekade massakern i Srebrenica. För de läsare som inte besitter djupare kunskaper är det lätt att tro på dina redovisade uppgifter som jag anser inte håller för en enkel granskning i fallet Srebrenica.
Sådana saker tjänar inte debatten på.
Inlägg #2: Postat: 2002-03-04 16:18:00
Daniel Skoglund forts..
Vad angår titeln på din essä. Analysera fakta. Det är ju precis det jag gör. Men jag avstår från att diskutera din tes.
Det avstår jag från därför att den tror jag att den kan stämma i vissa delar.
Slutligen till alla läsare av vår lilla debatt: Läs Dan Josefsson artikelserie på ETC. Den anser jag är något bättre i sin hantering av fakta är Hermans.
Inlägg #3: Postat: 2002-03-04 16:19:00
DAniel SKoglund avslutningsvis
Slutligen till alla läsare av vår lilla debatt: Läs Dan Josefsson artikelserie på ETC. Den anser jag håller bättre klass på sin hantering av fakta är Hermans.
Inlägg #4: Postat: 2002-03-04 16:25:00
SHQ
Men vilket djävla svammel Fredrik!!! Vad fan har hänt? Du brukade leverera bra författade artiklar. Nu sitter du och skriver av konspiratorisk vänster gojja från ETC. Jag har gjort lite research i Bosnien och kommer ge mig in i debatten. Du kan börja springa.
Laddar...