|
Inlägg #1: Postat: 2002-03-03 19:00:00
|
|
Christer H |
Magnus, det var väl inte riktigt det RS menade?......Märkligt hur lätt det är att snabbt pådyvlas allehanda uppfattningar man inte alls delar, så fort man inte hyllar det politiskt korrekta tex gayrörelsen. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-03-03 19:37:00
|
|
Jonas |
Typiskt. Christer H "så fort man inte hyllar gayrörelsen". Vem har sagt att man skall "hylla"? Ville de svarta i USA på 50-talet att de skulle "hyllas" för att de var svarta? Nej, ebdast att hudfräg inte har ngn betydelse. Precis som sexuell läggning
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-03-03 20:06:00
|
|
Christer H |
Nej, alla svarta ville inte "hyllas för att de var svarta". Har jag påstått ngt sådant? Däremot var det väl både politiskt och! opolitiskt korrekt att hylla rörelsen, här i Svedala. Har du funderat på att kommentera det folk faktiskt skriver istf det du antar de menar.... Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-03-03 20:14:00
|
|
Christer H |
Det magnus påstår är ju en felaktig slutsats av den tes RS prövar. Vi strävar väl inte efter att "utrota" hörselskadade när vi operativt behandlar dövhet? Att, och om, vi skulle kunna behandla homosexuella som lider av sitt tillstånd, skulle det göra oss till facister? Tycker inte jag iaf. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-03-04 01:15:00
|
|
Tyler |
"Behandla homosexuella"??? Och villket sorts behandling ordinerar Doktor Christer? En liten huskur beståenda av tio piskrapp vid skampålen kanske får bögarna att tänka om, eller? "Lider av sitt tillstånd"... BAH!
Mvh T
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-03-05 08:22:00
|
|
Christer H |
Tyler, BAH, vad betyder det? Piskrapp, skärp dig nu... Jag förvånas över oförmågan hos många här, att debattera i en normal hövlig ton. Skulle inte HS kunna lida av sin läggning?? Den vedertagna, och bevisat fungerande, behandlingen består i olika former av psykoterapi. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-03-05 08:56:00
|
|
Kalle G |
Tio piskrapp vid pålen... Jaa, nu när du säger det så kanske det inte är så dumt...
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2002-03-05 10:14:00
|
|
Micke |
Till Christer Svar 6: behandling innebär ju att ngt inte ligger riktigt till...Men ok, även en hetero kan väl bli behandlad om han/hon vill... en rödhårig person kan färga håret för att "bli som alla andra"...en smällfet kan banta...för det visktigaste här i livet är ju att vi är så lika som möjligt, ellerhur..?
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2002-03-05 10:14:00
|
|
Micke |
Till Christer Svar 6: behandling innebär ju att ngt inte ligger riktigt till...Men ok, även en hetero kan väl bli behandlad om han/hon vill... en rödhårig person kan färga håret för att "bli som alla andra"...en smällfet kan banta...för det viktigaste här i livet är ju att vi är så lika som möjligt, ellerhur..?
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2002-03-05 10:50:00
|
|
Christer H |
När skall alla ni som ifrågasätter mig börja kommentera det jag skriver, istf att pådyvla mig uppfattningar och påståenden som inte är mina? Vill du söka "behandling" för det ena eller det andra är det din sak. Så länge din "åkomma" inte stör andra rör det inte mig. Mvh CH
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2002-03-06 14:00:00
|
|
Tobias |
"Tio piskrapp vid pålen... Jaa, nu när du säger det så kanske det inte är så dumt..." Hehe, men vad ska vi göra med det konstiga SM-folket, om de oxå ska behandlas så lär det ju inte funka med piskrapp ;-
|
| |