|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-09 03:06:00
|
|
Hasselbergarn |
Och du tycker fortfarande att du har rätt och alla andra har fel? Är svenska ditt modersmål eller översätter du med språknyckel? Det SHQ och Hilmersson gjorde var att argumentera mot dina dumheter, intelligent och snyggt. Vad skulle dom ha gjort? Gissat vad du egentligen menade?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-09 14:57:00
|
|
Knut |
Pst. Hasselbergarn
Du har vistnog inte läst min artikel "Smarthet och intelligens"
En del av mina artiklar har faktiskt valts ut bland många andra och publicerats i engelskspråkig tidning.
Men här på sourze slänger man tydligen pärlor åt svinen.
Mitt självförtroende kan du aldrig knäcka med dina småaktiga nedvärderingar, och det är skönt att lämna er.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-09 17:00:00
|
|
Rickard |
Dina artiklar hade faktiskt varit riktigt underhallande om det inte var för att det verkligen fanns personer som tycker sa. Har du inte gjort nog me reklam för sidor och böcker nu förresten?
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-09 21:12:00
|
|
Oskar |
Knut, gamle gosse, låt mig förklara ett och annat för dig ur rent psykologisk synpunkt.Den som bräker högt som ett får under slakt kan inte helt plötsligt ha frånsvurit sig sitt beteende genom att hävda att han endast pep som en mus.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-09 21:16:00
|
|
Oskar |
För att förklara analogin för dig nej ordet har inget med analsex att göra så är motsvarande i mer lättbegripliga termer att den som mest hårdnackat skrek om sin rätt och andras fel kan inte helt plötsligt säga sig ha varit den tysta blyga violen i klassen. Mobbad av de andra onda sourzeskrobenterna.
Det är fegt att hävda att man inte har gjort något när alla andra ser motsatsen!!
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-11 10:16:00
|
|
Jesper N |
...vilket, för fnuttonde gången på Sourze, visar att den här typen av medvetna provokationer inte leder till något annat än att författaren idiotförklarar sig själv. Kan man få slippa dylika pubertala tilltag nu?
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2002-02-11 19:40:00
|
|
Pst. |
Nu ladar dom igen. - Det har gått över ett dygn innan jag lämnade artickeln för publicering, och den borde väl ha varit ute för ett bra tag sen.
Så var det förra gången också när jag var litet fräck. Men de har det inte lika enkelt denna gången förmodar jag. - Avvakta - får vi se.
|
| |