|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-06 13:49:00
|
|
Tobias |
Ja artikeln är överdriven och först tyckte jag att du verkade rätt korkad. Men efter att ha läst många av dina svar på kommentarerna så verkar det som om du har mer innanför pannbenet än vad jag först trodde :- Men tror du inte det finns en risk att många av de som mest skulle behöva bli övertygade om att det finns ett problem, kanske slår dövörat till om man spetsar till lite för mycket?
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-08 09:11:00
|
|
Maria |
Korkad? För att jag beskriver en verklighet som jag lever i, som många kvinnor lever i?
Och hur skulle jag ha lagt upp artikeln i annat fall - "hej, hej, se mig" typ eller?
Varför är det så farligt när en tjej höjer rösten?
Hade jag varit man och skrivit likadant hade säkert många tyckt att jag haft pondus.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-08 13:40:00
|
|
Jörgen g |
Hur ska du ha det??? Är artikeln tillspetsad och fylld med ytterligheter, eller är det den verklighet som du och många andra lever i? Är artikeln förankrad i verkligheten enligt dig, eller vill du BARA provocera och få många kommentarer??? Bestäm dig någon gång!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-09 10:53:00
|
|
Maria |
Artikeln är tillspetsad och innehåller ytterligheter. OCH den innehåller verkligheten. Ska det vara så svårt att förstå. Allt är inte svart eller vitt.
Problemen finns där, men med det inte sagt att de inträffar precis varje sekund.
OK?
|
| |