|
Inlägg #1: Postat: 2002-02-05 13:19:00
|
|
peter horal |
detta instämmer jag gärna i!!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2002-02-05 13:22:00
|
|
peter horal |
ett litet tilägg bara. att kalla folk för fluglort,imbecill etc är sällan begåvat,eller hur?
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2002-02-05 13:55:00
|
|
Martin |
Varför i helvete kan de inte köpa eller tillverka sina väggar själva? Och ifall de inte har tid eller råd till det - lägga av med graffitimålandet, istället för kriminella? Vad kommer härnäst? Golffantaster som planterar gräs över allmänna parkeringsplatser, för "asfalt är så fult, och staten sponsrar så få gratisgolfbanor"??
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2002-02-05 13:55:00
|
|
Martin |
Varför i helvete kan de inte köpa eller tillverka sina väggar själva? Och ifall de inte har tid eller råd till det - lägga av med graffitimålandet, istället för att bli kriminella? Vad kommer härnäst? Golffantaster som planterar gräs över allmänna parkeringsplatser, för "asfalt är så fult, och staten sponsrar så få gratisgolfbanor"??
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2002-02-05 14:10:00
|
|
trött |
Ok, det är fel att kalla folk fluglort. Ber om ursäkt. Men å andra sidan lade jag mig bara på samma nivå som artikelförfattaren. När det så gäller sakfrågan så är det för mig helt ok med lagliga väggar om detta skulle lösa problemet vilket jag i och för sig betvivlar. Men det är fel att bekosta dessa med allmänna medel. Utövarna får väl samla ihop pengar genom vanligt arbete.
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2002-02-05 14:11:00
|
|
trött |
Ok, det är fel att kalla folk fluglort. Ber om ursäkt. Men å andra sidan lade jag mig bara på samma nivå som artikelförfattaren. När det så gäller sakfrågan så är det för mig helt ok med lagliga väggar om detta skulle lösa problemet vilket jag i och för sig betvivlar. Men det är fel att bekosta dessa med allmänna medel. Utövarna får väl samla ihop pengar genom vanligt arbete.
|
| |