Jag vågar säga det förbjudna

Inlägg #1: Postat: 2002-01-18 16:13:00
David Sauter
Jag tror inte heller på svenskt guld men att vara bra två månader om året i ett av de tre bästa lagen i NHL känns inte som om det räcker för att vara bästa svensk genom tiderna
Inlägg #2: Postat: 2002-01-18 16:15:00
David
Colorado har Sakic, hejduk, roy med mera. Sudden ÄR Toronto. Testa att byta plats på Sudden och Foppa så får vi se vem som är "konsekvent bra i maj och juni".
Inlägg #3: Postat: 2002-01-25 10:44:00
Max
Kära David,
Sundin är grym men han har en del att bevisa fortfarande. Det är i slutspelet du visar hur stor du är..
Sundins slutspelsfacit genom åren är inte så bländande direkt.
Går inte att komma med jämförelser på ett sådant sätt som du gör med -Tänk om Foppa och Sundin bytt lag- eftersom Sundin är en "större" stjärna så får han också mer speltid mer pp tid etc etc..
Inlägg #4: Postat: 2002-01-25 12:57:00
David
Om Foppa fick mera speltid skulle han väl skada sig ännu mera att hålla sig frisk är ju också en del av talangen!. Dessutom tror jag att preferensen mellan mera speltid resp. bättre medspelare är avhängig spelaren.
Inlägg #5: Postat: 2002-01-25 12:59:00
Davi
forts. Sudden skulle vara en lika bra spelare i ett bättre lag och Foppa skulle vara en lika bra spelare i ett sämre lag men POÄNGFÖRDELNINGEN skulle vara annorlunda, både i grund- och slutspelet!
Inlägg #6: Postat: 2002-01-25 12:59:00
Davi
forts. Sudden skulle vara en lika bra spelare i ett bättre lag och Foppa skulle vara en lika bra spelare i ett sämre lag men POÄNGFÖRDELNINGEN skulle vara annorlunda, både i grund- och slutspelet!
Laddar...