|
Inlägg #1: Postat: 2001-12-31 02:07:00
|
|
Lena V |
Hahahah dream on Juanita! Jag låter dig leva i din härliga fantasi, ett par månader till fast jag skulle gärna kyssa Crespo, eller Bati; Gott Nytt År!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-31 02:20:00
|
|
Juanita |
Ok... Jag lovar dig att det kommer en hel del argentinska kyssar mot Hedman, killen kommer att få det svettigt i målet. Om jag skulle få kyssa någon i laget så skulle det utan tvekan bli den super läckra Veron. Jag är en argentinska, du är svenska och så klart kommer vi inte att förstå varandra men jag tror att jag kommer att få skratta högt och länge. blink blink, boom boom, och det är över.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-31 02:23:00
|
|
Lena V |
Du har som vanligt underskattat Kroatien just det! Balaban kommer förmodligen att ta ett punggrepp som han sedemera inte släpper, så kyss Veron medan han fortfarande är stolt! :
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2001-12-31 02:26:00
|
|
Juanita |
Kroatien? Drömmer du? Eller är du bara bussig mot pojken din, är han inte från Kroatien? Jämför inte de med ARGENTINA... Jag har sagt det förr och jag säger det igen, det är bara ZIDANE som kan stoppa oss mot guldet.
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2001-12-31 02:31:00
|
|
Lena V |
Vakie vakie, kroaterna skrällde förra vm:et trea om du minns, jag sulade hem lite fina dollars på Suker som skyttekung, hehe var tog Bati vägen?. Balaban blir inte att leka med, tro mig, jag ser syner..ahahahaha: Zidane är på väg mot ålderdom, tyvärr:
|
| |
|
Inlägg #6: Postat: 2001-12-31 02:34:00
|
|
JUANITA GINA ZANETTI |
Giganter blir aldrig gamla. Trea kom de endast för att Holland inte brydde sig om den matchen, de stora nationerna gör det sällan. Bara etta som räknas när det kommer till Argentina. Balalalababalalan, han vet jag inte vem det är och jag bryr mig knappast om det, så länge Walter Samuel står där bak så kommer inte Blabalablan förbi.
|
| |
|
Inlägg #7: Postat: 2001-12-31 02:37:00
|
|
Lena V |
Holland torskade big time, Klöven hade inte ens lite grepp: Balaban är nya stjärnskottet Zlatan, vem är det? och min lilla Zaidanerv skriker högt att han kommer att synas: Intet ont om Argentina, förutom att dom plastar på Oscarsgalan i kategorin "bästa filmningar":
|
| |
|
Inlägg #8: Postat: 2001-12-31 02:40:00
|
|
Juanita |
Faktum är att det sällan är det bästa laget som vinner match om tredje pris utan det är den nationen som är mest glad över att vara där som vinner. varför skulle Holland bry sig om den matchen? Jag tror att det var Kluivert som sa nu är VM över när de åkte mot brassarna, vad säger det? Holland slogs nog inte så hårt mot kroaterna om de hade möts i en semi så hade kroaterna grillats hårt. Holland såg jag som den enda faran, Zidane förståss, men nu är de redan borta. HURRA.
|
| |
|
Inlägg #9: Postat: 2001-12-31 02:44:00
|
|
Lena V |
Och varför tog sig inte Argentina vidare mot ädla medaljer? Uff just ja, dom torskade redan tidigare! Kroaterna var snuskigt nära att sänka Frankrike om inte den där attans backen scorat twice! Utan tvivel är Argentina en av favoriterna, men pallar dom det trycket...uhm...uhm..uhm....:
|
| |
|
Inlägg #10: Postat: 2001-12-31 02:48:00
|
|
Juanita |
Snälla,Kroaterna hade en chans mot Frankrike och den gick i mål, så som jag minns det så var det en orgie i chanser till Frankrike. Eftersom Argentina var ute så höll jag stenhårt på Zidane&co & jag var aldrig nervös för att de INTE skulle vinna mot kroaterna.Visst var kroaterna bra men semibra var de knappast,de fick möta tyskarna medan Argentina fick möta ett taggat Holland.Skillnaden är stor, dessutom så var matchen mellan Bra-Hol så fruktansvärt bra, jag tyckte att Hol borde ha vunnit den.
|
| |
|
Inlägg #11: Postat: 2001-12-31 02:51:00
|
|
Lena V |
Att tycka är en sak, det som sker är en annan sak, och i slutet av juni kan vi glatt summera vad som hänt. Om det av någon outgrundlig andledning skulle slumpa sig så att sve-kro möter argentina i kvarten/semin så pallrar du dig hit och ser den hos oss, vilken höjdare:
|
| |
|
Inlägg #12: Postat: 2001-12-31 02:57:00
|
|
Juanita |
Tack för inviten men om det inte har blivit bättre så är jag i Argentina då. "Fotboll är inte livet, fotboll är större än livet" jag vet inte vem som sa det men det är sant när det kommer till VM. Vilken magi det är runt de fyra veckorna, jag glömmer aldrig 86 när vi vann. Jag var lycklig, vi VANN och senare den sommaren så föddes en liten Diego, min lillebror. Söt som bara den är han.
|
| |
|
Inlägg #13: Postat: 2001-12-31 03:01:00
|
|
Lena V |
Det tvivlar jag inte en sekund på. Att fotbollen här hemma är mindre nära Gud än den är hos er, råder intet tvivlel om. Nåväl, jag kommer bomba sönder din mailbox om vi springer gatlopp över ert stolta landslag that will be the day, ha tills vidare ett attans Gott Nytt År Juanita loggar av och kryper ner bredvid kroatiska snarknigar.
|
| |
|
Inlägg #14: Postat: 2001-12-31 03:05:00
|
|
Juanita |
Jag ska krypa ned hos min babyiranier, han ser faktisk ut som ett litet barn när han små Mmmm:ar, han snarkar inte utan Mmmm:ar. Det är sövande... Jag bombar sönder din mailbox om ni vinner och om vi vinner så krossar jag din mailbox. Blin blink, jag är en snäll men dålig förlorare. Bara idioter är bra förlorare.
|
| |
|
Inlägg #15: Postat: 2001-12-31 12:53:00
|
|
Stefan Whilde |
Vilken underbar diskussion. Den måste jag genast blanda mig i. Vad tror Ni om Costa Rica? Kina? Nej, men England då? De är visserligen stelbenta så det förslår, men jag tycker mig se något i Svennis blick. Jag vet inte hur jag ska tolka det. Kan ni hjälpa mig? Mvh Whilde
|
| |
|
Inlägg #16: Postat: 2001-12-31 13:27:00
|
|
Juanita Gina Zanetti |
Fotboll är underbart. Kina, vad vet vi om de? Jag: inget. Costa Rica är en baksmälla för svenska minnen. England? Jag tror att Svennis får kicken och det pga att Argentina tar första platsen och, jag hoppas, Sverige tar andra platsen. Skulle vara sån njutning att se den turgubbens min när han åker ut. Svennis är helt klart överskattad, han borde ha vunnit ALLT med Lazio men vann bara en ligaseger, visst Cupvinnarguld men det räknas i klass med St:Erikscupen.
|
| |
|
Inlägg #17: Postat: 2001-12-31 13:32:00
|
|
Lena V |
Aj aj aj, räkna inte bort Svenn-is, han är en cooling! Sen att han vart årets svensk hos Expressen kanske var att ta i liiiite: Men England kan mycket väl rida på sin framgångsvåg och ta sig långt, trots att det då måste ske på Sveriges..eller Argentinas bekostnad: Jag varnar för Spanien, underskatta inte dom små tapasnissarna. Ole!
|
| |
|
Inlägg #18: Postat: 2001-12-31 14:09:00
|
|
Juanita |
Inte ett dugg rädd för England och svennis tycker jag är mäktigt överskattad, MÄKTIGT ÖVERSKATTAD. Han vann en ynka ytitel med Lazio på tre år? Det är inte bra betyg med tanken på att de då hade överlägset bäst lag i världen. Han kammade hem en titel, skamligt. Annat är det med Capello.
|
| |