Stackars unga män

Inlägg #1: Postat: 2001-12-19 19:07:00
Stefan Whilde
Så du menar att det är författarens ansvar att rikta sina ord och att "välja" intressegrupper åt sig själv? Låter inget vidare. Ang de som läser mina texter här på sourze, gå in och jämför kommentarer på "Hur smakar en kvinnas sköte?" Återkom gärna med synpunkter. Mvh Whilde
Inlägg #2: Postat: 2001-12-19 23:01:00
Christian
Jag har läst och kommenterat dina texter här på Sourze och utifrån det fått uppfattningen att dina böcker antagligen tilltalar kvinnor mer än män. Detta är ju enbart min egen teori men utgår jag från mig själv så köper jag Guilous bok och lånar din på bibblan.
Inlägg #3: Postat: 2001-12-19 23:04:00
Christian
Du är en fantastiskt ordkonstnär och i Sourze-format otroligt bra. Dock känns inte Whilde i bokformat som en given vinnare... Och jag tror att fler killar reagerar som mig. Om du sen ska anpassa ditt skrivande är enbart upp till dig. Skriver du för att läsas av en specifik målgrupp eller skriver du för att läsas av den som kan tänkas uppskatta dina texter?
Inlägg #4: Postat: 2001-12-19 23:13:00
Stefan Whilde
Hej igen, Christer. Jag säger så här: om du gillar Janne G och ska låna Whilde på bibblan, låna: Syskonkärlek eller Vässandet Av Klingor. Vem jag skriver för? För alla givetvis och min förläggare sliter sitt hår. Mvh Whilde
Laddar...