Inlägg #1: Postat: 2001-12-05 01:25:00
|
Mira |
...ja, var var vi....
Åsså tänkte jag att jag kunde skriva av mej allt jävla skit som bara vägrar släppa taget i min skalle - för jag trodde att jag kunde skriva hyfsat bra... åsså läser jag DINA texter...! Fan, vad illa jag skriver - mina texter är ju inte ens underhållande i jämförelse...
Suck!
Men fan vad kul jag hade när jag läste DIN text!
Så bara så du vet - nånting är du jäkligt bra på!!!
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-12-05 19:31:00
|
kee |
tack tack... idag hade jag sönder kopiatorn, hämtade min dator hos cereba - den är bortom all hjälp, hårddisken måste bytas ut... hade ner femton kuvert, hällde apelsinskal i diskmaskinen, klistrade igen fem kuvert utan brev i och rev sönder ett brev till michael bindefeldt... så var inte FÖR avundsjuk du... det blir jobbigt i längden...
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-12-07 00:24:00
|
Mira |
...jo, jag förstår det. Fast mina misstag uppkommer bara genom min "aura" - tex. hade jag en dator som bara vägra fungera - vi bytte ut allt, men ändå funka det inte - ingen kan svara på vad som har hänt... Sen fick jag låna kompisens dator - tror du inte samma sak händer där... Men när han är här och använder den - DÅ funkar den minsann... jaja, livets ironi, antar jag...
Önskar dej bättre tur! Det är bra när man åtminstone ibland kan skratta åt eländet...
|
|