En debutants uppgång och fall

Inlägg #1: Postat: 2012-05-29 08:20:00
Jan Olsson
Stackare,men skriva kan Du ju,som tur är!
Inlägg #2: Postat: 2012-05-29 09:04:00
Pia I
Jag har varit med om något liknande , när jag skulle sjunga för pappa med min syster i radio. Jag sprang ut och fick ingen klubba som mamma hade lovat. Hon var jättearg! men sen har jag tagit tjuren vid hornen, det tog många år, men jag är inte längre rädd att framföra något för publik. Men- det ligger mycket träning bakom.
Inlägg #3: Postat: 2012-05-29 14:04:00
steno
Benny Anderssons svärdotter kom trea i Eurovisionsschlagernglömt namnet hon har försörjt sig hela livet på sång men lider av svår scenskräck. Jag hade svårt att prata naturligt med höjdare. De första försöken att yttra mig i grupp föregicks av sömnlösa nätter. Så småningom klarade jag både föredrag och kursledarskap men varje fr
Inlägg #4: Postat: 2012-05-29 18:50:00
Leif E Ström
Jag tror inte det kommer nå´t. Vi har väntat i 69 år och kinderna lyser fortfarande nyponröda. Är övertygad om att du idag skulle kunna framföra Andreas Blek af Nosen, lika bra som Per Oscarsson, bara att det skulle gå åt mer zinkvitt.

Blek om nosen...ja, jag vet en som inte ens var blek då han skulle provsjunga för en inspelning av "En gång jag seglar i hamn" inför den store Stig Olin i Malmö. Lennart du har som Olin, underhållit ånyo, genom att liten blir stor.
Inlägg #5: Postat: 2012-05-29 18:52:00
Leif E Ström
Har layouten fått fnatt?
Laddar...