|
Inlägg #1: Postat: 2012-02-20 06:52:00
|
|
Leif Erlingsson |
Länk: sourze.se "Vem väljer ett liv i utanförskap?" av Rolf Nilsson 2012-02-20 06:00:Inte för att ett samhälle som bygger på konkurrens i sin förlängning inte har plats för alla.Exakt!
|
| |
|
Inlägg #2: Postat: 2012-02-20 09:37:00
|
|
Jan Olsson |
Enligt min mening finns det lika många anledningar till utanförskap,som det finns människor i utanförskap! - Var och en har sin alldeles egna anledning! - Utanförskap finns också av många olika slag! - Man behöver inte tillbringa natten på en offentlig toalett,för att räknas till dessa! -Det är bara det,att det är dom man ser! - Utanförskapet finns predestinerat,djupt i själen på individen! - Sedan tror jag också att många inte är medvetna om sitt utanförskap! - Jag skulle kunna tänka mig att Leif Erlingsson kan utveckla detta en bit till? - Eller? - Mvh.
|
| |
|
Inlägg #3: Postat: 2012-02-23 12:33:00
|
|
Thomas L. Aabo |
Jan - utveckla "Utanförskapet finns predistenerat"!
Tror du / inbillar du dig - at du är b ä t t r e?!
|
| |
|
Inlägg #4: Postat: 2012-02-23 12:50:00
|
|
Jan Olsson |
Bäste Thomas L. Aabo,jag vet vad utanförskap innebär,av egen erfarenhet! - Jag är dock lyckligt lottad,slipper att synas offentligt med mitt trauma! - Man är programerad från början,måste gå den väg som är utstakad,med mycket små egna möjligheter till förändring! - Orsak & verkan,eller omvänt!
|
| |
|
Inlägg #5: Postat: 2012-02-24 23:41:00
|
|
Pia I |
Därför ska man rösta bor konkurrenssamhället! Tack för artikeln! Den är viktig!
|
| |