Om män hade sidenrosett på snoppen

Inlägg #1: Postat: 2001-11-07 16:25:00
Marcus P
Du skrev att debatten går skräckpropagandans ärende. Jag håller med. Jag anser att det för länge sen har gått röta i "sexobjektsdebatten". Vad är det egentligen som diskuteras?
Inlägg #2: Postat: 2001-11-07 17:43:00
Peter P
Lysande! Både din och Petras artikel är riktigt bra. Vad kul att det finns människor som ni. När jag läser artiklar på sourze är det ibland som att läsa saker skrivna på en annan planet. Fortsätt såhär!
Inlägg #3: Postat: 2001-11-07 17:53:00
Petra Jankov
Hej Kompis. Jag ser inte att det är något fel att ge sig själv till mannen. För mig är det inget problem att slå in mig själv i presentpapper på mina villkor.
Jag skulle älska att få en snopp med sidenrosett på. Kram!
Inlägg #4: Postat: 2001-11-07 19:23:00
elin
helt ärligt, jag blir kåt när du skriver att du vill vara objekt. YEA! Det händer allt för sällan. och som tjej känns det läskigt att inte vara objekt. Men man måste ju göra saker man inte vågar för att leva bra. tror jag.
Inlägg #5: Postat: 2001-11-07 19:48:00
dan
...Nog du som längtar efter att bli ett objekt. Precis som jag, och alla andra killar antar jag som jag känner. Det gäller att inte knyta för hårt, bara....
Inlägg #6: Postat: 2001-11-08 18:27:00
gisela
Jättebra skrivet! Det är sant att de flesta killar och tjejer, iaf de jag känner, är ungefär lika schyssta eller lika sviniga. Jag hade en kille med rosett runt snoppen en gång. Det var ganska kul. :
Inlägg #7: Postat: 2001-11-09 14:16:00
Kim
Och j a g vet också att majoriteten av alla män inte värderar kvinnor efter storleken på deras bröst eller efter hur lätta de är att få med hem. Och j a g skulle inte acceptera att bli behandlad så. Men jag är å andra sidan över 30 och läser inte i Frida varje vecka hur man bäst gör för att tillfredsställa sin kille. Sen tror jag ofta det är tjejerna själva som värderar sig efter sin bröststorlek och det är inte ett dugg konstigt eftersom man inte sett ett par riktiga bröst i media sen ca. -85.
Inlägg #8: Postat: 2001-12-25 18:33:00
jennie
kort sagt.. fan va bra!! du har så rätt. mvh/jennie
Laddar...