Inlägg #1: Postat: 2001-11-05 14:36:00
|
Lena |
Fredrik, att kalla mig för icke nyfiken och icke öppen är helt ok, eftersom det är din åsikt. Att du inte vill diskutera med mig är också helt ok, eftersom det är din åsikt att det inte leder något till. Men sen att uppmana mig att försöka hitta något bra är meningslöst. Det går nämligen inte att undvika. Om än jag inte håller med i sak, finns det nästan alltid någon fundering kring ämnet som jag kan känna mig delaktig i.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2001-11-05 14:38:00
|
Lena forts. |
När jag läser en artikel som strider mot mina egna värderingar infinner sig en känsla i maggropen. Jag lyssnar till den och skriver ibland en motartikel om ämnet berör mig särskilt. Det skulle inte bli mycket till diskussion om jag bara skrev artiklar där jag håller med någon annan, eller hur? Det sköter jag under kommentarer. Sen att du inte gillar mitt sätt att skriva, det är nemas problemas:
|
|
Inlägg #3: Postat: 2001-11-07 15:50:00
|
Zebban |
Fredde boy! Jag hajar precis varför du inte tycker det är meningsfullt fortsätta diskussion eftersom dina plumpa artiklar helt saknar eftertanke och insikt. Du slår mig som tom, ytlig och lite könslös i att du kan vräka ur dig vad som helst bara för att försöka förstå en reaktion. SUCK!
|
|