Inlägg #1: Postat: 2010-06-15 19:10:00
|
mad prophet |
Grattis.. Då förmodar jag att du tagit alla andra vaccin sprutor med.
|
|
Inlägg #2: Postat: 2010-06-16 06:13:00
|
Per W |
TBE har gjort hundratals mycket allavarligt sjuka.
|
|
Inlägg #3: Postat: 2010-06-16 07:26:00
|
mad prophet |
#2 Du har förmodligen så rätt så. 1/100000 som blir sjuka av TBE medan biverkningarna är uppdelade i 1/100 - 1/1000 då kan man ju undra sig hur många det som blir sjuka av vaccinet. 100 - 1000 gånger större risk att bli sjuk av vaccinet än av TBE. Att fullt friska människor sprutar i sig massa kemikalier som de inte vet vad de har för effekter för människan är för mig ofattbart. Länk: legemiddelsiden.no Sida med uppgifter om vaccinet dess biverkningar och innehållande ämnen.
|
|
Inlägg #4: Postat: 2010-06-16 08:01:00
|
Per W |
Det är livsfarligt att leva... Det märkliga dock är att barnadödligheten envisas att minska och att medellivslängden ändå ökar stadigt, trots alla livsfarliga vacciner vi pumpar i oss. Minnet är kort.... men smittkoppor och polio är praktiskt taget utrotade tack vare dessa, men jag misstänker att "mad prophet" är för ung för att veta.
|
|
Inlägg #5: Postat: 2010-06-16 13:00:00
|
razaha |
Hej och tack för alla kommentarer.
Nej, jag har inte tagit alla andra vaccin. Svininfluensavaccinet gjorde att min mamma blev sängliggande i tre veckor, och höll på att hamna på sjukhus...så jag dissade den.
Nu har fästingsprutföretaget tagit kontakt med mig så jag kanske kan få hjälp...för detta är värdelöst!
|
|
Inlägg #6: Postat: 2010-06-16 18:07:00
|
mad prophet |
#5 Kan förstå att det är värdelöst att bli sjuk av något som ska motverka sjukdom. Jag önskar fler kunde ta reda på fakta om dessa vaccin innan injektionen men sådan fakta presenteras oftast inte. Jag hoppas att de hittar en lösning på det vaccinet ställt till med.
|
|
Inlägg #7: Postat: 2010-06-28 20:38:00
|
razaha |
Nu har det gått en månad och långsamt kom jag tillbaka till verkligheten medan företaget som gjort fästingmedlet tog kontakt och en uppmärksam läkare skickade mig på test efter test.
Plötsligt en dag var yrseln puts väck, och lycklig kunde jag återgå till att skriva på min bok och umgås med min familj.
Jag lär aldrig få svar på om sprutan var boven i dramat, men händelsen har fått mig att uppskatta min kropp ännu mer.
|
|